مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار شهروندی مشتری ۴۰ صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار شهروندی مشتری ۴۰ صفحه

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار شهروندی مشتری ورد قابل ویرایش با فرمت doc بصورت جامع و کامل با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۴۰
حجم ۷۳ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار شهروندی مشتری نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت می باشد .رفتار شهروندی مشتری به عنوان رفتار های اختیاری و داوطلبانه ایی است که برای ارائه خدمات موفقیت آمیز الزامی نیست؛ ولی در کل، به سازمان های خدماتی کمک می کنند ( گروت ، ۲۰۰۵). رفتار های شهروندی مشتری ، از رفتار های شهروندی سازمانی سرچشمه گرفته است، که به عنوان نتیجه رفتار کارکنان در دستیابی به کارایی سازمان می باشد. کتز  (1964) سه رفتاری را که باید در سازمان اجرا شوند را معرفی کرد که عبارتند از: ۱) افراد باید به وارد شدن و حفظ در سیستم القاء شوند. ۲) آنها باید نقش خود را به صورت قابل اطمینان انجام دهند. ۳) باید فعالیت های نوآورانه و خود جوش در دستیابی به اهداف سازمانی که فراتر از نقش شان است، را انجام دهند ( چونگ ، ۲۰۰۶). 

 

 

رابطه ی بین رفتار شهروندی مشتری و پیامدهایش به عنوان مثال اثر بخشی سازمانی ممکن است مورد بررسی قرار گیرد. مطالعات تجربی وجود دارد که از مفهوم اینکه رفتار شهروندی سازمانی، اثر بخشی سازمان را تحت تأثیر قرار می دهد، پشتیبانی می کند ( پادساکف و همکاران ، ۲۰۰۰). پیشینه بیشتر رفتار شهروندی در مطالعات آینده ممکن است برای درک رفتار مصرف کننده و چگونگی پیش بینی رفتار آنها مفید باشد. رضایت مشتریان یکی از پیشینه های رفتار شهروندی مشتری در میان کسانی است که از خدمات اینترنتی استفاده کردند (گروت ، ۲۰۰۵). بنابراین ، ممکن است فضای بیشتری برای پیشینه ی رفتار شهروندی مشتری چه در سطح فردی و چه در سطح سازمانی بوجود بیاید.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
تعریف نظری رفتار شهروندی مشتری
تعریف عملیاتی رفتار شهروندی مشتری

فصل دوم: «ادبیات نظری»
۲-۱٫ مقدمه    12
۲-۲٫  تاریخچه رفتار شهروندی مشتری    14
۲-۲-۱٫ تعریف و ابعاد رفتارشهروندی مشتری    15
۲-۲-۱-۱٫توصیه ها     17
۲-۲-۱-۲٫کمک به مشتریان    20
۲-۲-۱-۲-۱٫پیشینه کمک به مشتریان دیگر در روان شناسی اجتماعی    20
۲-۲-۱-۲-۲٫رفتارامدادگرایانه اجتماعی( کمک به دیگران)دررفتار شهروندی سازمانی ورفتار شهروندی مشتری..
۲-۲-۱-۳٫ارائه بازخورد    23
۲-۲-۱-۴٫تعامل و مشارکت مشتری    24
۲-۲-۱-۵٫رضایت مشتری    25
۲-۲-۱-۶٫جامعه پذیری مشتری      26

۲-۵پیشینه تحقیق   
۲-۵-۱٫تحقیقات داخلی  
۲-۵-۲٫تحقیقات خارجی 
۲-۶٫خلاصه و ارائه مدل

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: