مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت گردشگری و جهانگردی (فصل دوم)

دسته بندی :حقوق مدیریت 9

مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت گردشگری و جهانگردی (فصل دوم)

فرمت فایل: ورد(word) _ قابل ویرایش و بخشی از متن تحقیق – ,  
( — قابل ویرایش ) 
 
تعداد صفحه : 602-1 مقدمه 13 2-2 گردشگر (توریست) 14 2-3 گردشگري در جهان 14 2-4 گردشگری در ایران 18 2-5 توسعه گردشگری 19 2-6 راهبردهاي توسعه صنعت گردشگري 19 2-7 موانع توسعه صنعت گردشگري 20 2-8 اثرات و کارکردهای گردشگری 21 2-9 اثرات مثبت گردشگری 27 2-10 برنامه ریزی گردشگری 28 2-11 گردشگری پایدار 29 2-12 فرهنگ 30 2-12-1 زبان هاي ايراني 33 2-12-2 آداب و رسوم و اعياد ملي 34 2-12-3 ادبيات و شخصيت هاي…

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: