مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ضریب پایداری اقلام تعهدی و جریان نقدی

دسته بندی :حسابداری مدیریت 21

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ضریب پایداری اقلام تعهدی و جریان نقدی

دسته بندی حسابداری
فرمت فایل docx
حجم فایل 193 کیلو بایت
تعداد صفحات 98
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

جزئیات:

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع :انگلیسی و فارسی دارد (به شیوهAPA)

فهرستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

2-1)مقدمه

۲-۲) مبانی نظری

2-2-1)گفتار اول: اقلام تعهدی سود حسابداری

2-2-1-1)حسابداری تعهدی

2-2-1-2)مفهوم اقلام تعهدی

2-2-1-3)اهمیت اقلام تعهدی سود حسابداری

2-2-1-4)اقلام تعهدی سود حسابداری و نقش این اقلام درگزارشگری مالی

2-2-1-5)کیفیت اقلام تعهدی

2-2-1-6)اقلام تعهدی سود حسابداری و نقش آنها در بازده مورد انتظارسهامداران

كیفیت گزارشگری مالی از جمله موضوعاتی است كه در سالهای اخیر بخش وسیعی از پژوهش ها در مدیریت مالی و حسابداری را به خود اختصاص داده است. در این پژوهش ها اثرات كیفیت گزارشگری مالی با استفاده از معیارهای متفاوت و نیز بر ابعاد مختلف شركت مانند هزینه سرمایه، هزینه بدهی، كارایی سرمایه گذاری، بازده سهام، ارزش بازار سهام و … مورد بررسی قرار گرفته است. این اثرات عمدتا بر مبنای تئوری عدم تقارن اطلاعاتی و رابطه نمایندگی تجزیه و تحلیل شده اند. یكی از مسائلی كه همیشه مورد توجه تدوین كنندگان استانداردها، تهیه كنندگان گزارشات مالی و استفاده كنندگان از این گزارشات می باشد، وجود محتوای اطلاعاتی ارقام گزارش شده می باشد.در این میان برخی از ارقام حسابداری از جانب سرمایه گذاران بیشتر مورد توجه می باشند. از جمله آنها سود حسابداری و توان پیش بینی کنندگی آن كه جهت ارزیابی جریانات نقدی و بازده سرمایه گذاری مورداستفاده قرار میگیرد، می باشند (اسماعیلی،۱۳۸۵). این پژوهش ها از آنجا دارای اهمیت هستند که حسابداری تعهدی متضمن قضاوتهای شخصی متعدد است. در تعیین سود، مشکلات مفهومی و اجرایی متعددی در ارتباط با اقلام قابل انتقال به دوره های آتی، تسهیم و تخصیص ها و ارزیابی ها وجود دارد. منتقدان این اتهام را بر سیستم حسابداری وارد می آورند که بجای محتوای اقتصادی رویدادها، محتوای حسابداری آنها را ثبت می نماید. برخی از رویدادهای اقتصادی اصلاً در سیستم حسابداری شناسایی نمی شوند. در حالی که رویدادهای دیگری که در اهمیت اقتصادی آنها جای تردید وجود دارد با تمام جزئیات مربوط ثبت می شوند (نوروش،۱۳۸۲).

2-2-3)گفتار دوم: ضریب پایداری اقلام تعهدی

2-2-3-1)رابطه بین اقلام تعهدی و بازده سهام

2-2-3-2)ضریب پایداری اقلام تعهدی سود حسابداری و پیامد های آن

2-2-3-3)رابطه ی پایداری اقلام تعهدی وسودهای آتی

2-2-3-4)مزایای اطلاعاتی سود حسابداری تعهدی

2-2-3-5)اقلام تعهدی سود حسابداری ونقش آنها در نابه هنجاری واکنش بازار سرمایه

2-2-4)گفتار سوم: ضریب پایداری جریانهای نقدی

2-2-4-1)وجه نقد و چارچوب نظری

2-2-4-2)حرکت به سوی جریان های نقدی

2-2-4-3)اهمیت جریان های نقدی

2-2-4-4)جریان های نقدحاصل از عملیات واهمیت آن در واحدهای انتفاعی

2-2-4-5)اهمیت جریان های نقدی وگزارشگری مالی

2-2-4-6)اهمیت جریان های نقدی در شناسایی رویدادهای مالی واحدهای اقتصادی

2-2-4-7)حساسیت جریان نقدی وجه نقد

2-2-4-8)توانایی پیش بینی جریان های نقدی در واحد های انتفاعی

2-2-4-9)ارتباط وجه نقد با سود

2-2-4-10)ارتباط بین اهداف حسابداری و وجه نقد

2-2-5)گفتار چهارم: سود و پیش بینی سود آتی

2-2-5-1)پیش بینی سود و استفاده کنندگان پیش بینی سود

2-2-5-2)فواید پیش بینی سود برای سرمایه گذاران

2-2-5-3)اطلاعات حسابداری و قابلیت پیش بینی آنها

2-2-5-4)سود(کیفیت حسابداری)به عنوان وسیله ای برای پیش بینی

2-2-5-5)قابلیت پیش بینی سود

2-2-5-6)سودمندی ارقام حسابداری در پیش بینی رویدادهای آتی

2-2-5-7)پیش بینی سود توسط تحلیل گران

2-2-5-8)پیش بینی سود توسط مدیران

2-2-6)گفتار پنجم: سرمایه گذاران و واکنش های آنان

2-2-6-1)واکنش بازار به اطلاعات مرتبط با سودگزارش شده

2-2-6-2)دلایل واکنش های متفاوت بازار

2-2-6-3)واکنش سرمایه گذاران نسبت به تغییرات اقلام تعهدی

2-2-6-4)واکنش سرمایه گذاران به اقلام تعهدی خلاف قائد

2-2-6-5)دلایل واکنش های نابه هنجار سرمایه گذاران مبتنی بر اقلام تعهدی

2-2-7) گفتارششم:ارتباط بین متغیرهای اساسی پژوهش مبتنی برمبانی نظری

2-2-8)گفتار هفتم: پیشینه پژوهش

2-2-8-1)پژوهش های انجام شده در خارج از کشور

2-2-8-2)پژوهش های انجام شده در داخل کشور

2-2-9)خلاصه نتایج پژوهش

2-2-10)خلاصه فصل و مبنای نظری ارتباط بین متغیرها

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: