مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری ۴۰ صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری ۴۰ صفحه

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۴۰
حجم ۲۲۳ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری قابل ویرایش با فرمت ورد doc بصورت جامع و کامل می باشد. در بخش اول (چارچوب) ادبیات نظری قیمت گذاری تشریح می شود و در بخش دوم پیشینه نظری تحقیق قیمت گذاری در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد. 

 

 

به طور ساده قیمت گذاری یعنی تعیین قیمت برای کالا یا خدمت. قیمتگذاری فعالیتی است که باید تکرار شود و فرایندی مداوم و پیوسته محسوب میشوداین تداوم ناشی از تغییرات محیطی و عدم ثبات شرایط بازار است که لزوم جرح و تعدیل قیمت را ایجاد میکند. قیمت گذاری با هدف حداکثر کردن سود، افزایش سهم بازار، رهبری کیفیت، ادامه حیات و یا افزایش قیمت بازار صورت می گیرد.قیمت یکی از عناصر چهارگانه آمیخته بازاریابی (محصول- قیمت- فروش- توزیع) است.

 

 

 

قیمت تعیین می کند که چه چیزی تولید شود وچه کسی آن را تقاضا کند مهمترین وظیفه بازاریاب در قیمت گذاری شناخت رابطه قیمت و تقاضاست در حالت عادی برای کالای عادی قیمت وتقاضا رابطه عکس دارند عامل مهم دیگر در قیمت گذاری عرضه محصولات و قیمتهای رقباست.در محیط بسیار پویای بازار امروز، همگام با تغییرات محصول، بازار و رقابت در طول زمان، استراتژی های بازاریابی شرکت نیز باید تغییر کنند. چرخه عمر محصول، می تواند بیانگر تغییراتی باشد که شرکت در مسیر حرکت محصول در چرخه عمر خود، اعمال می کند. استراتژی های قیمت گذاری نیز باید با سایر استراتژی های شرکت هماهنگ باشند و همچنین مدیران باید بدانند چگونه قیمت مناسب را تعیین کنند (شیپلی ، ۲۰۰۱).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

تعریف نظری قیمت گذاری

تعریف عملیاتی قیمت گذاری

فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری

انجام شده    3
۲-۱۲- قیمت گذاری    4
۲-۱۲-۱-اهمیت قیمت گذاری    7
۲-۱۲-۲- عوامل موثر بر قیمتگذاری    7
۲-۱۲-۳- اهداف قیمت گذاری    8
۲-۱۲-۳-۱- به حداکثر رساندن سود فعلی    8
۲-۱۲-۳-۲- به حداکثر رساندن سهم بازار    9
۲-۱۲-۳-۳- کشیدن عصاره بازار    9
۲-۱۲-۳-۴- پیشرو شدن از نظر کیفیت    10
۲-۱۲-۴- مراحل قیمت گذاری    10
۲-۱۲-۵- قیمت گذاری منعطف    13
۲-۱۲-۵-۱- حراج و مزایده    13
۲-۱۲-۵-۲- ارتقاء    15
۲-۱۲-۵-۳- فروش ها    15
۲-۱۲-۶- قیمت گذاری منعطف در بازار الکترونیک    17
۲-۱۲-۷- قیمت گذاری  منعطف(پویا) در حراجی ها    18
۲-۱۲-۸- مزایای قیمت گذاری منعطف در شرکت ها    19
۲-۱۲-۹- تعیین قیمت های دقیق و درست    21
۲-۱۲-۱۰- مزایای قیمت انعطاف پذیر برای مشتریان    21
۲-۱۲-۱۱-استراتژیهای پیشرفته قیمتگذاری منعطف    23
۲-۱۲-۱۱-۱- قیمتگذاری منعطف مبتنی بر سفارش سازی    23
۲-۱۲-۱۱-۲- قیمت گذاری چند بعدی    25
۲-۱۲-۱۱-۳- قیمت گذاری گروهی    26
۲-۱۲-۱۱-۴- قیمت گذاری منعطف تشویقی(ترفیعی)    26
۲-۱۲-۱۱-۵- قیمتگذاری دو بخشی    27
۲-۱۲-۱۱-۶- قیمت گذاری بر اساس تخفیفات مقداری    27
– پیشینه تحقیق    28
۲-۱۶-۱- پیشینه تحقیقات انجام شده در داخل کشور    28
۲-۱۶-۲- پیشینه تحقیقات انجام شده در خارج از کشور    30
فهرست منابع    34

 

منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: