مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق محافظه كاری شرطی و غیرشرطی

دسته بندی :حسابداری مدیریت 24

مبانی نظری و پیشینه تحقیق محافظه كاری شرطی و غیرشرطی

دسته بندی حسابداری
فرمت فایل docx
حجم فایل 196 کیلو بایت
تعداد صفحات 23
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

جزئیات:

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع :انگلیسی و فارسی دارد (به شیوهAPA)

فهرستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

2-1- مقدمه. 14

2-2- عملکرد و کارایی مدیریت. 16

2-2-1- تعریف کارایی. 18

2-3- ارزیابی عملکرد و کارایی مدیریت. 18

2-4- نسبت دوپونت ROA)). 21

2-4-1- دوپونت تعدیل شده :. 23

2-4-2 موارد استفاده ROA.. 24

2-4-3- نقاط ضعف ROA.. 24

2-5- کارایی مدیران موظف و غیر موظف. 25

2-6- عملکرد و کارایی اطلاعاتی. 26

2-6-1- کارایی بازار. 27

2-7- عدم تقارن اطلاعاتی. 28

2-8-خطای پیش بینی سود. 30

2-8-1- عوامل موثر بر خطای پیش بینی سود. 31

2-9- نوسان بازدهی. 32

2-10- تعریف محافظه کاری. 34

2-11-تقسیم بندی محافظه کاری. 35

2-11-1- محافظه كاری شرطی. 36

2-11-2- محافظه كاری غیر شرطی. 37

2-12- روش های اندازه گیری محافظه کاری:. 37

2-12-1- روش ها اندازه گیری محافظه کاری شرطی 38

2-12-1-1- روش عدم تقارن زمانی سود:. 38

2-12-1-2- روش کاربرد اقلام عملیاتی:. 38

2-12-2- روش های اندازه گیری محافظه کاری غیر شرطی 39

2-12-2-1- روش ارزش بازار نسبت به ارزش دفتری سهام (MTB) 39

2-12-2-2- روش Res:. 40

2-12-2-3- روش به کارگیری اقلام تعهدی:. 40

2-12-2-4- روش ارزش دفتری به ارزش بازار. 40

2-13- نقش اطلاعاتی محافظه کاری. 41

2-14- پیشینه پژوهش. 42

2-14-1- تحقیقات داخلی. 42

2-14-2- تحقیقات خارجی. 46

2-15- خلاصه فصل. 50

2-1- مقدمه

هدف از تاسیس هر موسسه، سازمان یا شركت تجاری، كسب سود و تداوم حیات آن می باشد. برای نیل به این هدف سازمان ها سعی می كنند تا با افزایش بهره وری عوامل تولید، هزینه های خود را كاهش داده و بر سود خود بیافزایند، سرمایه گذاران نیز با هدف مزبور اقدام به سرمایه گذاری نموده و همواره کسب سود و بازده از دغدغه های اصلی آنهاست. سرمایه­گذاری یكی از عوامل مهم توسعه در قرن حاضر است. سرمایه­گذاری نیازمند برنامه­ریزی است. برنامه­ریزی، امكان بهره­برداری مناسب از فرصت­های موجود را فراهم می­آورد. برای افزایش اثر بخشی برنامه­ریزی باید توانایی پیش­بینی صحیح و مستمر را بهبود بخشید. پیش­بینی عنصر كلیدی در تصمیم­گیری های اقتصادی است. با ایجاد و شکل گرفتن مبحث تفکیک مالکیت از مدیریت و ایجاد یک تضاد منافع بزرگ بین مالکان و مدیران، ارزیابی عملکرد شرکتها موضوع مورد توجه اعتباردهندگان، مالکان، دولت و حتی مدیران است.

از طرفی دیگر محافظه كاری حسابداری باعث منفعت رسانیدن به سرمایه گذاران می گردد چرا كه باعث تعدیل مشكلات بنگاه در ارتباط با تصمیم گیری های سرمایه گذاری مدیران، افزایش كارایی قراردادها، سهولت نظارت بر مدیران و كاهش دعاوی حقوقی می گردد. این مزایای محافظه كاری باعث كاهش اثرات منفی ناشی از نتایج این واقعیت می شود كه اشخاص وابسته به شركت دارای عدم تقارن اطلاعاتی هستند .محافظه كاری علائم هشدار سریع برای سهامداران فراهم می نماید زیرا كه باعث انتقال سریع اخبار بد می گردد. در این پژوهش قصد داریم که بدانیم آیا عملکرد مدیریتی و اطلاعاتی می تواند بر محافظه کاری شرطی و غیر شرطی تاثیر گذار باشد یا خیر.

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: