مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت رسانه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت رسانه

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت رسانه بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۵۸
حجم ۱۶۴ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

مفهوم مدیریت رسانه

مدیریت رسانه از جمله علوم و دانش های نو در جهان معاصر است. به طور معمول، انتخاب روش شناسی مدیریت عملی در سازمان ها، بر اساس شناخت یا تجربه مدیران پروژه یا مدیران ارشد صورت می گیرد.

در تحلیل مدیریت رسانه بر اساس نگرش سیستمی، سازمان رسانه ای به مثابه یک سیستم اجتماعی در نظر گرفته می شوند که که محصور در محیط اند. اهمیت بررسی مدیریت سیستمی رسانه بویژه از آنجا بیشتر می شود که امروزه، مجموعه عوامل محیطی زیادی بر رسانه تاثیر می گذارند و رسانه نیز تاثیرگذاری بر محیط را به عنوان یکی از راهبردهای اصلی خود در نظر می گیرد (خوانچه سپهر، ناصری و معروفی، ۱۳۹۰: ۲) .

 اصول مدیریت در رسانه های پخش خدمات عمومی بر اساس دو اصل مسئولیت اجتماعی  (واگنر ، ۱۹۹۹) و استقلال  (پریس  و رابوی ، ۲۰۰۱) شکل می گیرد: نظریه مسئولیت اجتماعی با مفهوم و ایده منفعت عمومی مطابقت دارد یعنی روحیه خدمت رسانی همگانی بر اساس ارائه بی غرضانه و بی طرفانه اطلاعات و دانسته ها به گسترده ترین طیف مردم. 

اصل استقلال به این معناست که مدیریت رسانه، مستقل از فشارهای تجاری و نفوذ سیاسی عمل کند و از همه منافع طبقاتی یا گروه های ذینفع جدا و به دور باشد. این به معنای آن است که پخش عمومی بر اساس علایق جامعه به عنوان یک کل عمل می کند. بنابراین مقامات دولتی نمی توانند در جزئیات محتوا یا نوع برنامه دخالت کنند و اعضای ناظر مستقل نقش اصلی را در تحقیق این امر بر عهده دارند.

فهرست مطالب
۲-۲-۳- مدیریت رسانه    ۵۰
۲-۲-۳-۱- مفهوم مدیریت رسانه    ۵۱
۲-۲-۳-۲- تعریف مدیریت رسانه    ۵۲
۲-۲-۳-۳- چهار وظیفه مدیریت برنامه در رسانه    ۵۳
۲-۲-۳-۴- مدیریت برنامه    ۵۴
۲-۲-۳-۴-۱-  تعریف مدیریت برنامه.۵۵
۲-۲-۳-۴-۲- روش کار در مدیریت برنامه    ۵۵
۲-۲ -۳-۴-۳-  مقوله های موضوعی و مواد برنامه    ۵۶
۲-۲-۳-۴-۴ – برنامه ریزی نیروی انسانی سازمان صدا وسیما    ۵۸
۲-۲-۳-۴-۵- مدیریت روابط کارکنان سازمان صدا و سیما    ۵۹
۲-۲-۳-۴-۶- اهمیت مدیریت نیروی انسانی سازمان ها    ۶۰
۲-۲-۳-۴-۷- فنون ارتباطی کارکنان سازمان صدا و سیما    ۶۰
۲-۲-۳-۴-۸- الگوی مدیریت رسانه(صدا و سیما)    ۶۱
۲-۲-۳-۴-۹- اثربخشی الگوی مدیریت رسانه و برنامه های صدا و سیما    ۶۳
۲- ۴- پیشینه پژوهش     ۶۵
۲- ۴- ۱- پیشینه داخلی     ۶۵
۲-۴-۱-۱- پایان نامه های داخلی مرتبط    ۶۵
۲-۴- ۱-۱-۱- بررسی ویژگی های سازمان های اثربخش     ۶۵
۲-۴-۱-۱-۲- بررسی میزان اثربخشی سیستم اطلاعات مدیریت    ۶۶
۲- ۴-۱-۱-۳- طراحی الگوی مدیریت اثر بخشی سازمانی بر اساس نظریه نظم در آشفتگی     ۶۷
۲-۴-۱-۱-۴- بررسی تأثیر ارتباطات رسمی و غیر رسمی سازمان بر اثربخشی واحدهای اداری     ۶۷
۲-۴-۱- ۱-۵- بررسی عوامل موثر بر استفاده کنندگان اردبیلی از شبکه های ماهواره ای کشورها    ۶۸
۲-۴-۱- ۱-۶- نقش شایستگی مدیران در اثربخشی مدیریت    ۷۰
۲-۴-۱-۱-۷- بررسی رابطه بین سلامت سازمانی و اثربخشی در اداره کل ورزش و جوانان    ۷۰
۲-۴-۱-۲- مقالات داخلی مرتبط    ۷۰
۲-۴-۱-۲-۱- مخاطب، وابستگی یا رضایتمندی     ۷۱
۲-۴-۱-۳- تحقیقات داخلی مرتبط     ۷۱
۲-۴-۱-۳-۱- بررسی ارتباط بین سبک شخصیت و اثربخشی مدیریت در مدیران سازمان های دولتی    ۷۱
۲-۴-۱-۳-۲- بررسی رابطه سلامت سازمانی با اثربخشی مدارس     ۷۲
۲-۴-۱-۳-۳- بررسی رسانه های جمعی و تاثیر آن بر فرهنگ جامعه    ۷۲
۲-۴-۱-۳-۴- ارتباط فرهنگ سازمانی با اثربخشی مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی     ۷۳
۲-۴-۱-۳-۵- نقش و کارکرد وسایل ارتباط جمعی    ۷۳
۲-۴-۲-پیشینه خارجی     ۷۴
۲-۴-۲-۱- مقالات خارجی مرتبط    ۷۴
۲-۴-۲-۱-۱- سبک رهبری مدیران و اثربخشی    ۷۴
۲-۴-۲-۱-۲- رابطه بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی    ۷۴
۲-۴-۲-۱-۳- نقش مدیریت دانش اثربخش در عملکرد سازمانی    ۷۴
۲-۴-۲-۱-۴- فرهنگ سازمانی و اثربخشی شخصی و رهبری    ۷۴
۲-۴-۲-۱-۵- مدیریت اثر بخش    ۷۴
۲- ۴-۲-۱-۶- تحقیقی از دانشگاه ایالتی میشیگان درباره کیفیت برنامه    ۷۶
۲-۴-۲-۱-۷-  تحقیق از کشورهای شمالی اروپا درباره کیفیت برنامه    ۷۸
۲-۴-۲-۱-۸-  دیدگاهی در انگلستان درباره کیفیت برنامه    ۷۹
۲-۵- جمع بندی مبانی و پیشینه تحقیق و ارایه الگوی مفهومی پیشنهادی    ۸۴

منابع و مأخذ

توضیحات بیشتر و دانلود

صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: