مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظام تصمیم گیری و سطح نوآوری و خلاقیت سازمانی

دسته بندی :مدیریت مدیریت 22

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظام تصمیم گیری و سطح نوآوری و خلاقیت سازمانی

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 1.13 مگا بایت
تعداد صفحات 120
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

جزئیات:

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع :انگلیسی و فارسی دارد (به شیوهAPA)

فهرست

بخش اول: تصمیم گیری.. 15

مقدمه 15

2-1 تصمیم گیری.. 16

2-1-1 اهمیت تصمیم گیری.. 16

2-1-2 تعاریف تصمیم گیری.. 18

2-1-3 فرآیند تصمیم گیری.. 20

2-1-4 مفاهیم تصمیم گیری.. 22

2-1-5 ویژگی های یک تصمیم خوب.. 23

2-1-6 عوامل مؤثر در تصمیم گیری مدیران.. 24

2-1-7 تصمیم های عادی پیش پا افتاده.. 24

2-1-8 تصمیم های غیر عادی…………………………………………………………………………..26

2-1-9 شرایط تصمیم گیری مدیران…………………………………………………………………….28

2-1-10 انواع تصمیم ها…………………………………………………………………………………29

2-1-11 استفاده از مدل در تصمیم گیری و انواع مدل ها.. 39

2-1-12 سبک های تصمیم گیری .. 43

2-1-13 کیفیت و پذیرش تصمیم.. 46

بخش دوم: خلاقیت و نوآوری.. 48

مقدمه.. 48

2-2 خلاقیت و نوآوری………………………………………………………………………………….49

2-2-1 اهمیت خلاقیت و نوآوری.. 49

2-2-2 نقش و اهمیت خلاقیت و نوآوری از جنبة کلی و عمومی……………………………………..50

2-2-3 نقش و اهمیت خلاقیت و نوآوری از جنبة فردی………………………………………………51

2-2-4 نقش و اهمیت خلاقیت و نوآوری از جنبة سازمانی………………………………………….. 51

2-2-5 تعاریف خلاقیت و نوآوری……………………………………………………………………..52

2-2-6 شیوه های تفكر………………………………………………………………………………….53

2-2-7 مراحل تفکرخلاق……………………………………………………………………………….55

2-2-8 فرآیند نوآوری درسازمان………………………………………………………………………..56

2-2-9 خلاقیت پایدار در حل مسائل سازمانی………………………………………………………….58

2-2-10 نقش مدیریت در پرورش خلاقیت و نوآوری در سازمان …………………………………….59

2-2-11 تکنیک های تقویت خلاقیت و نوآوری در سازمان……………………………………………60

2-2-12 فرآیند یك نوآوری موفقیت آمیز………………………………………………………………64

2-2-14 ویژگی های فرآیند نوآوری…………………………………………………………………….66

2-2-14 انواع نوآوری……………………………………………………………………………………67

2-2-15 مؤلفه های خلاقیت…………………………………………………………………………….68

2-2-16 اجزا و عناصر خلاقیت…………………………………………………………………………70

2-2-17 خلاقیت استعدادی قابل پرورش……………………………………………………………….72

2-2-18 انواع خلاقیت…………………………………………………………………………………..74

2-2-19 سطوح خلاقیت…………………………………………………………………………………75

2-2-20 نظریه های خلاقیت…………………………………………………………………………….77

2-2-21 رویکرد چند وجهی در خلاقیت………………………………………………………………86

2-2-22 الگوی تعاملی رفتار خلاق………………………….‌…………………………………………87

2-2-23 ویژگی های سازمان خلاق و نوآور……………………………………………………………89

2-2-24 ویژگی های افراد خلاق و نوآور………………………………………………………………96

2-2-25 فرآیند نوآوری آموزشی………………………………………………………………………101

2-2-26 عامل سن در خلاقیت.. 102

2-2-27 عامل جنسیت در خلاقیت.. 103

2-2-28 عامل تحصیلات در خلاقیت.. 104

بخش سوم: پیشینة تحقیق.. 105

مقدمه.. 105

2-3 پیشینة تحقیق…………………………………………………………………………..105

2-3-1 تحقیقات انجام شده در خارج ازکشور.. 105

2-3-2 تحقیقات صورت گرفته در داخل كشور.. 107

– بخش اول: تصمیم گیری

مقدمه

در عصری که تغییر و تحولات سریع و فزاینده از جمله مشخصات آن است، آهنگ تصمیم گیری نیز شرایطی را به وجود آورده که زمان تعامل و تعمق و تصمیم گیری را برای مدیران کوتاه نموده است. در واقع مدیران امروزی خود را مجبور به اتخاذ تصمیمات بیشتری در رابطه با موضوع و مسائل متنوع و گسترده تری در زمان کوتاه ترمی بینند (جان بزرگی، 1384).

اگر فعالیتهای مختلف مدیریت را در نظر آورید، به وضوح مشاهده می شود که جوهر تمامی فعالیتهای مدیریت تصمیم گیری است. تصمیم گیری از اجزای جدایی ناپذیر مدیریت به شمار می آید و در هر وظیفة مدیریت به نحوی جلوه گر است. در تعیین خط مشی های سازمان، در تدوین هدفها، طراحی سازمان، انتخاب، ارزیابی، و در تمامی افعال و اعمال مدیریت تصمیم گیری جزء اصلی و
رکن اساسی است. مدیر همواره مواجه با مواردی است که اخذ تصمیم را از جانب او طلب می کند و کیفیت و چگونگی این تصمیمات است که میزان توفّق و تحقق هدفهای سازمان را معین می نماید. از این رو آشنایی با شیوه ها و روشهای تصمیم گیری و آگاهی از تکنیک های اخذ تصمیم برای مدیران بسیار حائز اهمیت بوده و با بهره گیری از این شیوه ها و ابزارهاست که توانایی مدیران در اخذ تصمیم های کارآمدتر و مؤثرتر افزایش می یابد (الوانی، 1384).

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: