مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوشتن برنامه بازاریابی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوشتن برنامه بازاریابی
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوشتن برنامه بازاریابی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۱۰۰ |
حجم | ۰ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازارگانی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوشتن برنامه بازاریابی
– ساختار برنامه بازاریابی
در خصوص برنامه ریزی مناسب بازاریابی توجه به سه مورد زیر ضرورت دارد:
۱٫چه برنامه هایی در زمینه بازاریابی باید تنظیم شود.
۲٫برنامه بازاریابی چه محتوایی باید داشته باشد.
۳٫ مناسب یا نامناسب بودن یک برنامه چگونه باید تشخیص داده شود.
قبل از تدوین برنامه بازاریابی باید دانست، گذراندن چه مراحلی برای دستیابی به این برنامه الزامی است؟ و همچنین قبل از اجرا و به کارگیری یک برنامه بازاریابی،مدیران بازاریابی باید اطمینان حاصل نمایند که آن برنامه ارزش اجرا و صرف نقدینگی شرکت را دارد و در صورت وجود عیب و نقص حتما آن را برطرف نمایند.ساختار و ترتیب مدل های منتشر شده برای برنامه ریزی بازاریابی توسط اندیشمندان و صاحب نظران این عرصه به صورت خلاصه در جدول ۱-۲ ارائه شده است (فاوانوس ۲۰۰۷)[۱]
جدول ۱-۲- مراحل مختلف برنامه ریزی بازاریابی (فاوانوس۲۰۰۷)
لامبین۲۰۰۰[۲] |
وستوود [۳] |
رایت [۴]۲۰۰۰ |
لاس کیسس[۵] ۱۹۹۹ |
ماموریت استراتژیک بررسی خارجی بررسی داخلی ایجاد اهداف انتخاب رهبری استراتژیک بودجه بازاریابی تحلیل آسیب پذیری و زیان برنامه احتمالی |
ایجاد اهداف شرکت تحقیق بازاریابی خارجی تحقیق بازاریابی داخلی تحلیل SWOT اهداف بازاریابی و نتایج مورد انتظار توسعه استراتژی های بازاریابی و برنامه عملیاتی شامل تبلیغ و ترویج پیش نویس برنامه اصلاح سیستم کنترل و به هنگام درآوردن
|
تحلیل فرصت ها و تهدیدها در محیط خارجی تحلیل محیط داخلی تدوین استراتژی ها اجرای استراتژی ها کنترل |
اطلاعات خارجی اطلاعات داخلی تعیین توسعه آتی مقاصد و اهداف استراتژی های بازاریابی و بودجه بندی پیش بینی سود و زیان کنترل
|
کوپر ولین[۶] ۱۹۹۷ |
مک دونالد[۷] ۲۰۰۲ |
کاتلر[۸] ۲۰۰۰ |
وود[۹] ۲۰۰۴ |
وضیعت کنونی بررسی داخلی بررسی خارجی استراتژی های آمیخته بازاریابی اهداف آماده سازی برنامه بازاریابی نظارت و تجدید نظر
|
رسالت ( ماموریت) اهداف بررسی بازاریابی تحلیل SWOT وضعیت مفروض اهداف و استراتژی های بازاریابی نتایج مود انتظار برنامه های جایگزین بودجه بندی اجرا در جهت برنامه |
خلاصه اجرایی وضعیت کنونی بازار تحلیل فرصت ها اهداف استراتژی های بازاریابی برنامه عملیاتی کنترل |
خلاصه اجرایی وضعیت کنونی بازار مقاصد و محرک های کلیدی بازار هدف استراتژی بازاریابی برنامه بازاریابی برنامه های مالی اجرا و کنترل |
گامپومار[۱۰] ۱۹۸۳ |
جین[۱۱] ۲۰۰۰ |
گلیگان و ویلسون[۱۲] ۲۰۰۲ |
|
تحلیل وضعیت داخلی و خارجی اهداف ساختار بندی برنامه فعالیت های بخش بندی قیمت گذاری ترویج بازاریابی محصول نقطه ی فروش مورد انتظار بازاریابی سود ناویژه زمان بندی |
تحلیل استراتژیک (محیط داخلی و خارجی) تحلیل مهارت های استراتژیک و رهبری تدویل استراتژی ها استراتژی در جهت اجرا و کنترل استراتژی های بازاریابی |
خلاصه اجرایی پیشینه و زمینه طرح چشم انداز و دیدگاه های سازمانی تحلیل موقعیت بازار تحلیل داخلی تحلیل داخلی و حسابرسی جنبه های بحرانی و موضع یابی مفروضات با اهمیت ویژگی های بازار هدف اهداف مقدماتی فروش، خط تولیدات و موضع یابی رقابتی نام تجاری و استراتژی بازاریابی مدیریت هفت پی بازارابی نامه تجاری توسعه بودجه تجدید نظر و ساختار بندی مجدد اهداف |
|
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
قوانین ارسال دیدگاه در سایت