مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه رابطه یادگیری سازمانی با درگیری شغلی و نوآوری سازمانی

مبانی نظری و پیشینه رابطه یادگیری سازمانی با درگیری شغلی و نوآوری سازمانی

دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 222 کیلو بایت
تعداد صفحات 100
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1) مقدمه…………………………………………………………………………….. 17

2-2) تعریف یادگیری سازمانی…………………………………………………………………………. 17

2-2-1) تاریخچه یادگیری سازمانی……………………………………………………………………………….. 20

2-2-2) تفاوت یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده………………………………………………………… 22

2-2-3) ویژگی های یادگیری سازمانی…………………………………………………………………………… 23

2-2-4) چهار بعد اصلی یادگیری سازمانی……………………………………………………………………… 24

2-2-5) یادگیری سازمانی به مثابه فرایندی پویا………………………………………………………………… 24

2-2-6) فرایند سه مرحله ای یادگیری سازمانی………………………………………………………………… 25

2-2-7) فرایند یادگیری سازمانی از دیدگاه، آرجریس و شون (1978)……………………………………. 26

2-2-8) یادگیری درون سازمانی و بین سازمانی ……………………………………………………………. 27

2-2-9) یادگیری درونی و بیرونی………………………………………………………………………. 28

2-2-10) یادگیری سطح پائین و سطح بالا……………………………………………………………………… 29

2-2-11) یادگیری ارثی، تجربی و نیابتی………………………………………………………………………… 30

2-2-12) یادگیری تطبیقی و مولّد…………………………………………………………………………………. 30

2-2-13) انواع یادگیری از نظر شاین (1993)…………………………………………………………………. 31

2-2-14) شیوه هاو راهکارهای یادگیری سازمانی……………………………………………………………… 32

2-2-15) سطوح یادگیری سازمانی……………………………………………………………………… 35

2-2-16) سازوکارهای انتقال از یادگیری فردی به یادگیری جمعی………………………………………… 37

2-2-17) موانع یادگیری سازمانی………………………………………………………………………………….. 38

2-2-18) راه های غلبه بر موانع یادگیری سازمانی…………………………………………………………….. 39

2-2-19) موانع نهادینه کردن یادگیری سازمانی………………………………………………………………… 40

2-2-20) مزایای به کارگیری یادگیری سازمانی……………………………………………………………….. 40

2-2-21) پیامدهای نادیده گرفتن یادگیری سازمانی…………………………………………………………… 41

2-2-22) دیدگاه نیفه در مورد یادگیری سازمانی……………………………………………………………….. 41

2-3) درگیری شغلی…………………………………………………………………………………………. 45

2-3-1) تعریف درگیری شغلی…………………………………………………………………………………….. 45

2-3-2) مدل سه مرحله ای کاسمیر……………………………………………………………………………….. 47

2-3-3) تعیین کننده های درگیری شغلی………………………………………………………………………… 48

2-3-4) اندازه گیری درگیری شغلی………………………………………………………………………………. 50

2-3-5) درگیری شغلی و رفتار شهروندی سازمانی و عملکرد کاری……………………………………… 51

2-3-6) درگیری شغلی و نوآوری در سازمان و عوامل محیط کار…………………………………………. 52

2-3-7) درگیری شغلی و خصوصیّات شخصیّتی………………………………………………………………. 53

2-3-8) عوامل اثرگذار بر درگیری شغلی………………………………………………………………………… 54

2-3-9) پیامد های درگیری شغلی…………………………………………………………………………………. 56

2-3-10) دیدگاه کانونگو درباره­ ی درگیری شغلی……………………………………………………………… 57

2-3-11) مدل منافع نهفته ( تئوری محروم سازی )جاهودز………………………………………………… 58

2-3-12) نظریه درگیری شغلی و مدیریت کیفیّت فراگیر و مدیریت منابع انسانی……………………… 59

3-3) نوآوری سازمانی……………………………………………………………………………………. 61

3-3-1) تعریف نوآوری……………………………………………………………………………………………… 62

3-3-2) نوآوری……………………………………………………………………………………………… 64

3-3-3) نوآوری سازمانی……………………………………………………………………………………. 65

3-3-4) تاریخچه نوآوری سازمانی………………………………………………………………………………… 67

3-3-5) سنخ شناسی نوآوری سازمانی……………………………………………………………………………. 68

3-3-6) نوآوری و یادگیری سازمانی……………………………………………………………………………… 69

3-3-7) مؤلفه های اصلی رهبری نوآوری سازمانی……………………………………………………………. 71

3-3-8) عوامل مؤثر بر شکل گیری نوآوری سازمانی………………………………………………………….. 72

3-3-9) مراحل فرایند نوآوری سازمانی………………………………………………………………………….. 74

3-3-10) مدل های نوآوری سازمانی……………………………………………………………………………… 76

3-3-11) مدل یادگیری یکپارچه در خلق نوآوری چهارباغی و نیومن (1996)………………………….. 77

3-3-12) دیدگاه های نوآوری سازمانی………………………………………………………………………….. 79

3-3-13) موانع خلاقیّت و نوآوری……………………………………………………………………………….. 82

3-3-14) موانع و مشکلات تغییر و نوآوری در سازمان ها………………………………………………….. 84

3-3-15) نقش و مسؤولیّت مدیران آموزش و پرورش در فرایند تغییر و نوآوری……………………… 84

3-4) مروری بر پژوهش انجام شده در داخل و خارج کشور……………………………………………….. 86

3-4-1) پیشینه­ ی پژوهش موضوع در داخل کشور…………………………………………………………….. 86

3-4-2) پیشینه­ ی پژوهشی در خارج از کشور………………………………………………………………….. 92

4-4) جمع بندی………………………………………………………………………………… 98

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: