مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مجتمع تجاری آرمان

دسته بندی :معماری مدیریت 33

مجتمع تجاری آرمان

دسته بندی معماری
فرمت فایل doc
حجم فایل 579 کیلو بایت
تعداد صفحات 85
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فهرست مطالب

فصل اول· عنوان تحقیق———————- 1· چكیده———————- 2· مقدمه———————— 3فصل دوم· نگاهی به تاریخ تجارت ایران———— 7

فصـل سوم

· بررسی نمونه‌های مشابه————– 19

فصل چهارم

· مطالعات در مراکز تجاری————- 31

فصـل پنجم

· مطالعات منطقه استان خراسان———— 39فصل ششم· نتیجه گیری——– 75· بررسی ضوابط ومقررات در ارتباط بامركز تجاری— 76

فصل هفتم

· آنالیز سایت——78

فصل هشتم :

· منابع ————81

عنوان تحقیق : مجتمع تجاری آرمان

هدف:

علاقه و انگیزه

    موضوع تجاری با توجه به قدرت بی بدیل اقتصاد در عصر ما موضوعی ویژه در طراحی معماری به حساب می آید. در عصری كه توجه به هر مسئله به میزان صرفه و بازده اقتصادی آن می باشد پیداست كه امكان پرداختن به نگاه های خاص در معماری مجموعه های تجاری تقویت می گردد به همین دلیل انتخاب یك مجموعه تجاری برای طراحی معماری خود به خود جذاب تر از موضوعات دیگر می باشد.

    • قابلیت اجرا و توجیه اقتصادی

    هر مجموعه تجاری كه نیازهای ضروری زندگی بشر را عرضه كند خود به خود بخشی از توجیه اقتصادی است .برای افزایش موفقیت اقتصادی یك مجموعه باید عواملی از قبیل شدت نیاز جامعه

    .فاصله سایت تا مجموعه های مشابه ونحوه دسترسی افراد به مجموعه توجه نمود .

    قابلیت اجرا از دو جنبه قابل بررسی است اول استان اجرای تحقیقبا توجه به تكنولوژی بومی وشرایط جامعه .دوم سازگاری طرح و ساختار اجرایی آن بافدرت وموفقیت تحقیق كه هر دو درمرحله طراحی مورد توجه قرارخواهد گرفت.

    چکیده :

    هدف از طراحی مجموعه‌های تجاری ایجاد محیطی خوشایند برای خرید کالا؛ دریافت خدمات و ارتباط انسانها با یکدیگر است. برای رسیدن به این هدف ابتدا نگاهی گذرا به تاریخچه تجارت و ایران و تاریخچه ایجاد مجموعه‌های تجاری و اجتماعی در ایران ومشهد داریم و سیر تکامل و ویژگیهای این مجموعه‌ها را مورد بررسی قرار میدهیم. برای شناخت بیشتر نمونه‌های مشابهی را در نقاط مختلف جهان مورد بررسی قرار داده‌ایم. مطالعه شهر مشهد برای مکاتباتی صحیح مجموعه و رسیدن به هدف ابتدایی طراحی مجموعه (ایجاد محیطی خوشایند برای خرید کالا؛ دریافت خدمات و ارتباط انسانها با یکدیگر) الزامی بوده است. به کمک تحلیلهایی که از جهات مختلف بر روی سایت انجام شده؛ نحوه قرارگیری ساختمان در سایت؛ نحوه جهت‌گیری آن؛ امتدادهای موثر بر ساختمان؛ ورودیهای آن و … استخراج شده است. از آنجایی که سعی شده که ساختمان بیشترین هماهنگی را با محیط وتلفیقی ازمعماری مدرن وسنتی داشته باشد؛ آنالیز سایت مهمترین ابزارهای طراحی را در اختیار ما گذاشته است. برنامه‌ریزی کالبدی نیز فضاهای مورد نیاز و میزان آنها را مشخص خواهد کرد. بدیهی است که در روند طراحی؛ توجه خاص به ملاحظات دید و منظر و طراحی احجام بر اساس ویژگیهای سایت برای رسیدن به بهترین دیدها و مناسبترین احجام الزامی بوده است.

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

    مدیریت

    طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

    مطالب زیر را حتما بخوانید:

    قوانین ارسال دیدگاه در سایت

    • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
    • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
    • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
    • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
    • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه: