مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مدلهای كسب و كار در اقتصاد جدید

دسته بندی :اقتصاد مدیریت 19

مدلهای كسب و كار در اقتصاد جدید

دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل doc
حجم فایل 17 کیلو بایت
تعداد صفحات 15
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدلهای كسب و كار

مدلهای كسب و كار در اقتصاد جدید شامل تصمیم گیری در 4 مورد است:

1- تعریف ارزش یا ارزشهای ارائه شده برای مشتریان.

2- تعریف فضای بازار كه می تواند شامل محصول، خدمات، اطلاعات و یا هر سه باشد.

3- تعریف سیستم منبع یابی قابل دفاع

4- تعریف مدل درآمدی مناسب.

آیا شركت قادر است در مورد ارزش یا ارزشهای ارائه شده با دیگران رقابت كند؟

اولین گام در راه اندازی مدل تجاری تعریف دقیق ارزش ارائه شده در كسب و كار است. به این منشور سه موضوع باید كاملاً مشخص شود. (1) بخش هدف (Target Segment ) (2) انتخاب مزایا و سودمندی های كلیدی برای مشتریان (3) توجیه منطقی اینكه چرا شركت بهتر از دیگر رقبا قادر است مزایای مورد نظر خود برای مشتریان را وارد بازار كند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: