مشاهده و دانلود مطالعات طراحی مراکز تجاری(مراکز خرید)
توضیحات:فایل ورد مطالعات طراحی مراکز تجاری(مراکز خرید) ، در حجم ۷۵ صفحه آماده پرینت جهت استفاده دانشجویان رشته معماری.بخشی از متن:۱-۱- مفهوم کلی مراکز خریدبازار و یک مرکز خرید به مفهوم کلی کلمه، به معنای محل سرپوشیده و غیرسرپوشیده ای است که تجمع تعدادی فروشگاه چه از یک صنف و چه از اصناف مختلف را دربرگرفته اند و به عنوان کانون داد و ستد فعالیت می کند از نظر افتصادی، واژه بازار به حوزه هایی اطلاق می گردد که ارتباط مستقیم میان عرضه و تقاضا را برقرار نماید به صورتی که پس از انجام بررسی های که برای تعادل قیمت لازم است در آن نرخ ثابتی برای هر کالا به وجود می آید. تعریف بازار از زبان پرفسور «هادی» بدین گونه است: بازار عبارت است محل یا مکانی که در آن جا عرضه و تقاضا به منظور تخمین قیمت واحد ، تلاقی می کند ، بازار محل جغرافیایی است که عده ای از افراد که دادو ستد آن ها منجر به ایجاد عرضه و تقاضا و قیمت واحد می شود در خود جمع می نماید. ۲-۱- لزوم برنامه ریزی برای احداث مراکز خرید:مرکز خرید از انواع ساختمان های نوینی هستند که در آن ها تعدادی فعالیت تجاری دست به دست هم داده به منظور بهبو …
قوانین ارسال دیدگاه در سایت