مشاهده و دانلود پاورپوینت خلاصه_مسائل_جاری_نظام_پذیرش_و_بررسی
مقدمه: شاید در سالهای ۷۷ و ۷۸ که شروع اجرای نظام مدیریت مشارکتی در دستگاههای دولتی ایران بود، مثل امروز به اهمیت و حساسیت جایگاه این نوع مدیریت در نظام مدیریت کشور پی نبرده بودیم اما به مرور زمان و مطالعه بیشتر و تامل و تعمق در باره «مدیریت تغییر» جایگاه و نقش «مدیریت مشارکتی» به عنوان راه کاری علمی، مفید و سازنده بیشتر هویدا شد. زمانیکه در حال آموزش «مدیریت زمان» و استفاده بهینه از وقت هستیم «مدیریت مشارکتی» یک راه حل عمده است. در بحث «مدیریت استرس جامع» باز هم اعتقاد به نظرات کارکنان و مشارکت آنان به عنوان رکن اساسی مطرح می شود. «مدیریت مشارکتی» پایهء اساسی «مدیریت فرهنگ سازمانی» را تشکیل می دهد. در مقوله «کیفیت» و «مدیریت کیفیت جامع» تاکید بر «مدیریت مشارکتی» بعنوان رکن بحث کیفیت مطرح است و «توانمندسازی کارکنان» در نوشته های مدیریت همان مدیریت مشارکتی است و اذهان اکثریت قریب به اتفاق در خصوص این نوع مدیریت همانا مدیریت مشارکتی به عنوان نهایت و اوج تفکر …
قوانین ارسال دیدگاه در سایت