مشاهده و دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده
پاورپوینت فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده
د انلود پاورپوینت فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده با موضوع تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده ، در قالب pptx و در ۲۰ اسلاید، قابل ویرایش، شامل : فایده از نظر مشتری احساس خوشایند یا ناخوشایند فرد در نتیجه مقایسه ادراکات و انتظارات زنجیره ژنریک فایده (پورتر) زنجیره فایده راه ایجاد فایده بیشتر برای مشتری جلب مشتریان و حفظ آنها محاسبه هزینه مشتریان از دست رفته بازاریابی رابطه با مشتری سطوح سرمایه گذاری مورد نیاز در ایجاد رابطه با مشتری ابزارهای ایجاد علاقه و رضایت در مشتری سودآوری مشتری اجزای بازاریابی کیفیت فراگیر توضیحات : کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درسهای مدیریت بازاریابی و اصول بازاریابی رشته های مجموعه مدیریت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل دوم این کتاب با موضوع ” تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده ” می باشد که در حجم ۲۰ اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند ب …
قوانین ارسال دیدگاه در سایت