مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مشاهده و دانلود پاورپوینت کیفیت و نوآوری

 

پاورپوینت کیفیت و نوآوری


فرمت فایل:(powerpoint) با قابلیت ویرایش تعداد اسلایدها:۴۲ اسلاید بعضی از اسلایدها: کیفیت واژه رایج و آشنایی است که از مفهوم و نحوه کاربرد آن تفاسیر گوناگونی بعمل آمده است . اما وجه مشترک همه تعاریف ” سازگاری کالا یا خدمت با نیازها و انتظارات مشتریان است “ . به عبارت دیگر کیفیت وقتی بدست می آید که تولید یا خدمت انتظارات مشتری (اعم از داخلی یا خارجی ) را برآورده سازد . مدیریت کیفیت جامع (فراگیر ): مدیریت کیفیت جامع نگرشی است که بر مبنای آن مدیریت سازمان با مشارکت تمامی کارکنان ، مشتریان ، و تامین کنندگان به بهبود مستمر کیفیت که منجر به جلب رضایت مشتری میشود ، می پردازد . مدیریت کیفیت جامع یک فلسفه است . در حقیقتTQM فرایندی است متمرکز برروی مشتریان ، کیفیت محور ، مبتنی بر حقایق و متکی بر تیم ها که برای دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان از طریق ارزیابی مستمر فرآیند ها ، توسط مدیریت ارشد سازمان رهبری می شود . دلایل اجرایTQM: افزایش فشارهای رقابتی  برداشت های متغیر مشتری  ضایعات پنهان در روشهای تولید  برداشت های متغیر مشتریان و کارکنان  توانمند سازی کارکنان &n …

 

 

 

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: