مشاهده و دانلود پاورپوینت کیفیت و نوآوری
پاورپوینت کیفیت و نوآوری
فرمت فایل:(powerpoint) با قابلیت ویرایش تعداد اسلایدها:۴۲ اسلاید بعضی از اسلایدها: کیفیت واژه رایج و آشنایی است که از مفهوم و نحوه کاربرد آن تفاسیر گوناگونی بعمل آمده است . اما وجه مشترک همه تعاریف ” سازگاری کالا یا خدمت با نیازها و انتظارات مشتریان است “ . به عبارت دیگر کیفیت وقتی بدست می آید که تولید یا خدمت انتظارات مشتری (اعم از داخلی یا خارجی ) را برآورده سازد . مدیریت کیفیت جامع (فراگیر ): مدیریت کیفیت جامع نگرشی است که بر مبنای آن مدیریت سازمان با مشارکت تمامی کارکنان ، مشتریان ، و تامین کنندگان به بهبود مستمر کیفیت که منجر به جلب رضایت مشتری میشود ، می پردازد . مدیریت کیفیت جامع یک فلسفه است . در حقیقتTQM فرایندی است متمرکز برروی مشتریان ، کیفیت محور ، مبتنی بر حقایق و متکی بر تیم ها که برای دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان از طریق ارزیابی مستمر فرآیند ها ، توسط مدیریت ارشد سازمان رهبری می شود . دلایل اجرایTQM: افزایش فشارهای رقابتی برداشت های متغیر مشتری ضایعات پنهان در روشهای تولید برداشت های متغیر مشتریان و کارکنان توانمند سازی کارکنان &n …
قوانین ارسال دیدگاه در سایت