مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مطالعه سیستم عامل ابری/ IX برای پلت فرم سرور مرکزی داده های مبتنی بر ARM

دسته بندی :کامپیوتر مدیریت 32

مطالعه سیستم عامل ابری/ IX برای پلت فرم سرور مرکزی داده های مبتنی بر ARM

دسته بندی کامپیوتر
فرمت فایل docx
حجم فایل 217 کیلو بایت
تعداد صفحات 25
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

چكیده

رشد نمایی در تولید داده ها و روند چشم گیر در مرکز داده های طراحی معماری – تغییر از سخت افزار گران قیمت بسوی بسیاری از سرور های ساده – وظایف جدیدی را مطرح و خواستار استفاده از استراتژی ها و راهبردهای مختلف برای مرکز داده های معماران است. در این کار، راه حل‌های جدیدی برای طراحی سیستم های توزیعی، که مبتنی بر مدل سیستم عامل Plan9 است مورد بحث قرار گرفته است. ما نخست بررسی اجمالی داریم از نرم افزار و تحقیق های پژوهشی از جمله تحقیق های انتقال Plan9 بهIBM Blue Gene/L supercomputer، تحقیق Plan9 مورد استفاده در مراکز داده‌ها و سیستم های ابری، و تحقیق هایی كه در سیستم های جاسازی شده توزیعی هدف گذاری شده‌اند. سپس سیستم عامل ابر/ IX برای پایگاه های سرور مبتنی بر ARM را معرفی می کنیم که از مدل Plan9 نیز تبعیت می كند و بر بالای یکی از مشتقات Plan 9 اجرا شده است و 9front نام دارد- نرم افزار آزاد و رایگان سیستم عامل توزیعی. ما همچنین راه اندازی و نصب آزمایشی دستگاه آزمایش[1] و نتایج تجربی مطالعه سیستم عامل ابر/ IX بر روی سرور چند كامپیوتری در محیط مرکز داده های واقعی را ارائه می‌كنیم.

واژگان كلیدی: سیستم های عامل، سیستم های توزیعی، مدل سیستم عامل Plan 9، پایگاه‌های(پلت فرم های) سرور، مراكز داده ها، سیستم عامل ابر/ IX


[1] . Testbed

1- مقدمه

مراکز داده های مدرن بسیار متفاوت از آنهایی به نظر می آیند كه فقط 10 سال پیش بودند و نه فقط 10 سال که شاید بیش از طول عمر هر کامپیوتری. ظهور داده های بزرگ[1]، محاسبات ابری[2] داده‌های موبایل4G ، و دیگر روندها[3] و گرایش های مدرن شدیداً طیف وظایف و مشکلات صنعت را تغییر داده است. پیشرفت های اخیر در علم همچون توالی ژنتیکی و تحقیقات هسته ای اطمینان می دهد كه ما می توانیم با خیال راحت و بطور ایمن فرض کنیم که تولید داده ها و پردازش موازی انبوه وار[4] (MPP) رشد نمایی[5] و تصاعدی خود را ادامه می دهد. ادغام با ابرهای خصوصی و عمومی، تحکیم و تقویت سرور و مجازی سازی کامل، مجموعه مهارت گسترده تر از پرسنل مرکز داده ها همه نتایج و دست‌آوردهای ناشی از این رشد انفجاری هستند. این امر وظایف جدیدی را مطرح كرده و خواستار استفاده از استراتژی های مختلف برای معماران(یا سازندگان) مرکز داده ها[6] (DC) است.

هزینه های مربوط به انرژی برای حدود نیمی از هزینه های تعمیر و نگهداری سرور کل مالکیت مرکز داده ها محاسبه می شود در حالی که بسیاری از این ها برای تهیه منبع تغذیه و خنک کنندگی سرورها به كار می رود. به طور کلی، ما می توانیم دو رویکرد برای حل مشکل راندمان انرژی در نظر بگیریم، یعنی: استفاده موثر و کارآمد از امکانات و منابع موجود (برای مثال، استفاده از مجازی سازی[7] و محاسبات ابری، اجازه برای افزایش میزان استفاده از منابع موجود و کاهش نیازهای تجهیزاتی)، و راه حل های معماری جدید نسبت به طرح های مرکز داده ها (به عنوان مثال، سیستم محاسبات یكپارچه[8] Cisco).


[1]. Big Data

[2] . Cloud Computing

[3] . trends

[4] . massively parallel processing (MPP)

[5] . exponential growth

[6] . data center (DC) architects

[7] . virtualization

[8] . Cisco Unified Computing System

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: