مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مقاله درمورد کارخانه رویال تک

دسته بندی :اقتصاد مدیریت 41

مقاله درمورد کارخانه رویال تک

دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل doc
حجم فایل 17 کیلو بایت
تعداد صفحات 23
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

*مقاله درمورد کارخانه رویال تک*


مختصات كارخانه رویال تك:

این كارخانه در مختصات جنوبی موقعیت جغرافیایی ایران و غربی شهرستان كرج قرار دارد و دارای یك ساختمان سوله ای بزرگ كه تمام دستگاههای تولیدی كارخانه در قسمتهای مختلف آن مستقر شده است.

همچنین در رو به روی سوله كارخانه دفتر مدیر( مسئول) و همچنین در طبقه پایین دفتر مدیر دفتر سركارگر طوری قرار گرفته اند كه بتوانند در صورت زیادی اشتغال بتوانند به تمام كارگران نظارت داشته باشند تا در هنگام تولید مشكلی برای كارگران پیش نیاید.

همچنین در كنار دفتر سر كارگر، اتاقی وجود دارد كه به آن اتاق تاریكی می‌گویند.

همچنین در قسمت دیگر محوطه ورودی كارخانه مكانی قرار دارد كه انبار نام دارد كه تمام مواد اولیه و خام را كه وارد می كنند در آنجا قرار می دهند و تحویل مسئول انبار می دهند تا ضمن شروع به تولید طبق درخواست ارسالی به مسئول انبار مواد اولیه را ارسال كند.

همچنین یك درب ورود و خروج در كارخانه وجود دارد كه تمام رفت و آمدهای كارخانه از آن انجام می شود.

همچنین انبار دیگری وجود دارد كه تمام كالاهای ساخته شده به آن ارسال می شود و در هنگام بار زدن و ارسال به كارخانه ها و شركتهای سفارش دهنده از این انبار انجام می شود.

شركاء، مدیران، كارگران:

1ـ شركاء و مدیر:

كارخانه رویال تك از چند شریك خانوادگی تشكیل شده و این شركاء از بین خود یكی را به عنوان مدیر كارخانه( مسئول) انتخاب نموده اند. تا به عنوان مدیر كلیه خرید و فروشها و درآمدها و هزینه های كارخانه را بررسی كند و بر اساس گزارش زیر دستانی همچون حسابداری، سركارگر، مسئول خرید و مسئول فروش بتواند بهترین راه كسب درآمد و تولید را در جلسه شركاء و مشاورین انتخاب كنند.

2ـ كارگران:

تعداد افرادی كه در تولیدات كارخانه نقش مهمی دارند و بر اساس قوانین كارخانه بر اساس سابقه هر فرد در محل مورد نظر و مربوط به تجربه او مشغول به كار و تولید در قسمت تبدیل مواد اولیه تا مواد ساخته شده هستند و بر اساس مقدار كار و ساعات كاركرد مبلغی را به عنوان دستمزد دریافت می كنند و این مبلغ جزو هزینه دستمزد كارخانه محاسبه می شود و این كارگران از قشر ساده و عادی جامعه هستند.

سركارگر كارخانه:

فردی كه بر اساس تجربه و سابقه كاری و كاركرد خوب و داشتن لیاقت برای این شغل از طرف مدیر كارخانه انتخاب می شود و وظیفه رسیدگی به عمومی كارگران را دارد و به كارهای آنها نظارت كامل دارد و اگر در مابین تولید مشكلی برای كارگران پیش بیاید از این فرد كمك گرفته می شود چون نسبت به دیگر كارگران با تجربه تر و با سابقه تر است.

مسئول فنی:

به فردی گفته می شود كه با تمام دستگاههای موجود در كارخانه آشنایی دارد و بر اساس تجربه و تخصصی كه دارد مسئولیت فنی كارخانه را بر عهده دارد و به طور ثابت و همیشگی در ساعات كاركرد كارخانه در كارخانه مشغول به رسیدگی و سركشی به دستگاههای موجود در كارخانه است و مسئولیت اصلی این فرد بستن قطعات هر دستگاه در اندازه های مختلف داده شده از طرف مسئول گیرنده سفارشات است تا كارگران بتوانند مواد اولیه را به مواد ساخته شده بر اساس سفارشات داده شده سفارش دهندگان انجام دهند. مسئول فنی دستگاهها را تنظیم می كنند و هر دستگاه را مربوط به كاری كه می تواند انجام دهد برنامه ریزی می كند و سرعت و واكنش حركتی آنها را بر اساس معمولی بودن فشار و حركت آن زمان سنجی و برنامه ریزی می كند تا كارگران بتوانند به صورت بهتر و مطلوب تر مواد را به كالا تبدیل كنند بدون اینكه فشاری به دستگاههای موجود بیاید تا بتوان از فرسودگی آنها جلوگیری كرد و عمر مفید دستگاهها را بالاتر برد.

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: