مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مهندسی مجدد

دسته بندی :کامپیوتر مدیریت 27

مهندسی مجدد

دسته بندی کامپیوتر
فرمت فایل docx
حجم فایل 121 کیلو بایت
تعداد صفحات 34
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فهرست

مقدمه : 1

مهندسی مجدد چیست ؟. 2

تاریخچه مهندسی مجدد به چه زمانی باز می‌گردد ؟. 5

مهندسی مجدد و بهبود سازمان.. 6

تغییر سازمانی.. 7

كایزن چیست؟. 9

ویژگیها و مزایای مهندسی مجدد كدامند ؟. 9

ضرورت مهندسی مجدد: 11

1- تغییرات واحدهای كاری از قسمتهای اجرایی به گروههای فرایندی.. 12

2- تغییرات مشاغل از وظایف ساده به كار چندبعدی.. 12

3- تغییرات مربوط به نقشهای شخص از شخص تحت‌نظارت به شخص صاحب‌اختیار 13

4- تغییرات مربوط به آمادگی برای كار از آموزش به تحصیلات رسمی.. 13

5- تغییرات معیارهای عملكرد و پرداخت دستمزد از فعالیت به نتیجه فعالیت 13

6- تغییرات ملاك ترفیع از عملكرد به توانایی.. 14

7- تغییرات در مدیران ، از سرپرست به مربی : 14

8- تغییرات ساختار سازمانی از سلسله‌مراتبی به مسطح : 14

رویكرد سازمانها به مهندسی مجدد از چه عواملی سرچشمه می‌گیرد ؟. 14

تفاوت طراحی مجدد و مهندسی مجدد در چیست ؟. 17

نقش فناوری اطلاعات در مهندسی مجدد: 18

در یك سازمان ، چه كسانی اجرای مهندسی مجدد را بر عهده دارند ؟. 19

با متدولوژیهای گوناگون مهندسی مجدد آشنا شویم ! 20

متدولوژیهای معروف مهندسی مجدد عبارتند از : 22

1 – متدولوژی مهندسی مجدد كلین (Kelien 1994) : 22

2 – متدولوژی مهندسی مجدد فیوری (Furey 1993) : 22

3 – متدولوژی مهندسی مجدد گاها (Guha 1993) 23

4 – متدولوژی مهندسی مجدد جوهانسون (Gohansson 1993) 23

5- متدولوژی مهندسی مجدد پتروزو و استپر (Stepper & Petrozzo 1994) : 24

6 – متدولوژی مهندسی مجدد داونپورت و شورت(Davenport & Short 1990) 24

7 – متدولوژی مهندسی مجدد هاریسون و پرات (Harrison & Pratt 1993) 24

8 – متدولوژی مهندسی مجدد بارت (Barrett 1994) 25

9 – متدولوژی مهندسی مجدد كتینگر (Kettinger 1997) 25

10 – متدولوژی مهندسی مجدد كوپرز و لیبرند (Coopers & Lybrand 1994) 26

11 – متدولوژی مهندسی مجدد تگزاس اینسترومنت (Texas Instruments): 26

12 – متدولوژی مهندسی مجدد راسمن (Ruessemann 1994) 27

13 – متدولوژی مهندسی مجدد كندور (Condore) 27

14 – متدولوژی مهندسی مجدد ابلنسكی (Obolenesky 1994) 27

چه عواملی شكست مهندسی مجدد را به دنبال دارند ؟. 28

منابع و ماخذ. 30

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: