مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاورپوینت ارزش و شاخص های آن

دسته بندی :پاورپوینت مدیریت 27

دانلود پاورپوینت ارزش و شاخص های آن بررسی ارزش و شاخص های آن پاورپوینت جامع و کامل ارزش و شاخص های آن کاملترین پاورپوینت ارزش و شاخص های آن پکیج پاورپوینت ارزش و شاخص های آن مقاله ارزش و شاخص های آن تحقیق ارزش و شاخص های آن

دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 387 کیلو بایت
تعداد صفحات 22
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 22 صفحه

ارزش و شاخص های آن به معادل یا بهای یک چیز عملی که بر حسب پول یا کالا و یا آنچه مطلوب است یا باور به آنچه باید باشد اشاره می کند.
مؤثر در اهداف و تصمیمات بلند مدت
مبهم ترین زمینه تفاوت های فردی
میزان تحمل=سازگاری ارزش
ارزش یک ارزش، باور با ثباتی است که روش خاصی از رفتار یا هدفی نهایی را به طور مشخص منجر می شود. ارزش ها، باورها، نگرش ها و هنجارها 1- باورهای پدیدار شناختی (طبیعت اشیاء یا اشخاص)
2- باورهای علی (روابط علی بین پدیده مشاهده شده)
3- باورهای هنجاری (حالت های ترجیحی فرد) طبقه بندی باورها (اسپرول، 1984) 1- باورهای پدیدار شناختی (طبیعت اشیاء یا اشخاص)
باور فرد مبنی بر اینکه یک ورزش خاص نسبت به ورزش های دیگر به هزینه بیشتری نیاز دارد.
2- باورهای علی (روابط علی بین پدیده مشاهده شده)
بالا بودن هزینه در یک ورزش به خاطر فشارهای ناشی از رسانه های گروهی است.
3- باورهای هنجاری (حالت های ترجیحی فرد)
کل پول بایستی عادلانه بین همه ورزش ها تقسیم شود. طبقه بندی اسپرول (1984) 1- باورهای توصیفی (تأیید درست یا غلط بودن)
2- باورهای ارزشیاب (قضاوت در مورد خوب یا بد بودن)
3- باورهای تجویزی یا نهی کننده (مطلوبیت ها)

از نظر روکیج، ارزش ها بیشتر متعلق به باورهای نهی کننده و
نیز باورهای هنجاری اسپرول هستند. طبقه بندی باورها (روکیچ، 1973) شاخص ارزش شاخص ارزش شاخص ارزش فرد شاخص ارزش سازمان راه‌های بالا بردن شاخص ارزش فرد و سازمان W

R V W

R V راه‌های بالا بردن شاخص ارزش فرد و سازمان ارزش ها و نگرش ها نگرش: ساختاری از باورهای گوناگونی که در رابطه با یک شی یا موقعیت خاص وجود دارد.
ارزش ها نسبت به نگرش ها دارای نقش مرکزی تری در ساختار شخصیتی و سیستم شناختی فرد هستند.

ارزش ها تعیین کننده نگرش ها و رفتارهای فرد باورها
پدیدار شناختی
علی
هنجاری ارزش ها
غایی
شخصی
اجتماعی
ابزاری
اخلاقی
شایستگی نگرش رفتار ارزش ها
سخت کوش
مؤدب
مطیع
برابری
مطابقت
درستکاری
قدرشناسی
رفاقت
موفقیت نگرش به سوی ورزش های
تفریحی نگرش به سوی ورزش های
رقابتی ساختار شناختی باورها وکلا از مردم
هزینه های
گزاف می گیرند ارزش ها بی انصافی نگرش از وکلا خوشم نمی آید وکلاکمک میکنند
مشتریانشان
دروغ بگویند صداقت باورها ارزش ها نگرش بی انصافی از وکلا خوشم نمی آید وکلا از مردم
هزینه های
گزاف می گیرند ساختار شناختی وکلا به مردم
ثروتمند
کمک می کنند برابری ساختار شناختی از وکلا خوشم نمی آید صداقت بی انصافی وکلاکمک میکنند
مشتریانشان
دروغ بگویند وکلا از مردم
هزینه های
گزاف می گیرند باورها ارزش ها نگرش 1- هم هدف و هم وسیله رسیدن
2- به موقعیت خاص محدود نمی شود
3- فردی و درونی
4- برنده شدن
ارزش ها و هنجارها ارزش ها هنجارها 1- ابزار
2- یک کد رفتاری برای موقعیتی خاص
3- درک رایج افراد مشارکت کننده (خارجی)


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: