پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاریابی اجتماعی
پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاریابی اجتماعی
پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاریابی اجتماعی در ۳۰ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۳۰ |
حجم | ۷۰۰ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | ppt |
دسته بندی | بازاریابی |
توضیحات کامل
پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاریابی اجتماعی در ۳۰ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
فهرست مطالب
تاریخچه بازاریابی اجتماعی
تعریف بازاریابی اجتماعی
بازاریابی به عنوان یکی از مداخلات برای تغییر رفتار
قانون به عنوان یکی از مداخلات تغییر رفتار
ترکیب رویکردهای سهگانه آموزش، بازاریابی و قانون برای تغییر در رفتار
ابعاد کلیدی بازاریابی اجتماعی
مبادله
مشتری محوری
رقابت
تمایل مداوم برای اصلاح محصول
آمیزه بازاریابی
مراحل اجرای یک برنامه بازاریابی اجتماعی
SMART Model
قسمتی از متن
تعریف بازاریابی اجتماعی:
طراحی، مداخله و کنترل برنامه هایی برای افزایش قابلیت پذیرش یک ایده یا عمل اجتماعی در یک گروه مخاطب.
استفاده از مفاهیم و ابزارهای بازاریابی تجاری برای تاثیرگذاری روی رفتارهای فرد به منظور ارتقای سلامتی فرد و جامعه.
توجه: پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
قوانین ارسال دیدگاه در سایت