مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاورپوینت بازاریابی و فروش بیمه

دسته بندی :پاورپوینت مدیریت 27

دانلود پاورپوینت بازاریابی و فروش بیمه بررسی بازاریابی و فروش بیمه پاورپوینت جامع و کامل بازاریابی و فروش بیمه کاملترین پاورپوینت بازاریابی و فروش بیمه پکیج پاورپوینت بازاریابی و فروش بیمه مقاله بازاریابی و فروش بیمه تحقیق بازاریابی و فروش بیمه

دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 807 کیلو بایت
تعداد صفحات 79
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 79 صفحه

1 بازاریابی وفروش بیمه دکتر احمد روستا

2 نیاز نیازمند عوامل رفع
نیاز دادوستد بازاریابی بازارشناسی بازارداری بازارسازی مدیریت دادوستد بازاریابی چیست ؟ بازاریابی عبارت است از شناخت نظام بازار و انجام مبادله مطلوب از طریق :

– محصول مناسب
– قیمت مناسب
– توزیع مناسب
– ترویج و تبلیغ مناسب CONDITIONS
شرایط و عوامل محیطی COMPETITORS
رقبا COMPANY
(CORPORATE)
شرکت (بنگاه) CUSTOMERS
مشتریان COLLABORATORS
همکاران وذینفعان بازارشناسی چه مدت می خرد؟ چرا می خرد؟ چه چیزی می خرد؟ چگونه می خرد؟ از كجا می خرد؟ چه موقع می خرد؟ چه كسی میخرد؟ تجریه و تحلیل
مصرف كننده مشتریان رقبا كدامند؟
نظرات و انتظارات رقیب كیست؟
انواع – ویژگیها رقیب چه میكند؟
رفتارها و برنامه ها رقیب شناسی خصوصیات

– دشواری در ارزیابی

– ناتوانی در ارائه نمونه

– نگرانی و تردید

– ناآشنایی با تمایزها نا محسوس بودن اقدامات

– محسوس کردن خدمت
– خدمات مجانی بعنوان نمونه به
تصمیم گیرندگان اصلی

– ارجاع دادن به مشتریان گذشته

– تبلیغات درست و موثر صفات و ویژگیهای خدمت تفکیک ناپذیری خصوصیات

– همزمانی تولید و مصرف

– تفكیك ناپذیری خدمت و ارائه دهنده خدمت
– درگیر بودن و نقش داشتن سایر مشتریان اقدامات

– بهبود در گزینش كاركنان

– بهبود روابط انسانی

– جلوگیری از برخورد مشتریان

متغیر بودن خصوصیات

– دشواری استاندارد كردن
– دشواری كنترل كیفیت
– ارتباط كیفیت با عوامل محیطی
– ارتباط كیفیت با شرایط انسانها
اقدامات

– دقت در جذب و بهبود و توسعه
منابع انسانی
– تجهیزات مناسب و جدید
– آموزش مستمر و همگانی
زوال پذیری اقدامات

مدیریت تقاضا و عرضه شامل:
– ایجاد انگیزه برای مصرف در شرایط غیر فصلی
– قیمت گذاری متفاوت
– سیستم رزرو كردن
– چند مهارتی كردن كاركنان
خصوصیات

– خدمت قابل نگهداری نیست

– مشكلات مدیریت تقاضا

آمیخته بازاریابی خدمات SERVICE MARKETING MIX 1- محصول یا خدمت PRODUCT

2- قیمت خدمات PRICE

3- محل فروش یا ارائه خدمات (توزیع) PLACE

4- ترویج و توسعه خدمات PROMOTION
5- کارکنان (ارائه دهنده خدمت)
PERSONNEL

6- دارائی های فیزیکی PHYSICAL ASSETTS

7- مدیریت فرآیند PROCESS MANAGENET مدیریت خدمات مدیریت کیفیت خدمات

– تحقیقات بازاریابی و اطلاع رسانی
– شناخت انتظارات، نیازها و خواسته ها
– اولویت بندی نیازها و خدمات
– کارکنان و مدیران حرفه ای و علاقمند
– تقویت مهارتهای ارتباطی و رفتاری
– روحیه مشتری گرائی و بازارگرائی در همه کارکنان
– قول و قرار به مشتری در حد توان و انجام تعهدات مدیریت خدمات مکان یابی خدمات
– جا انداختن خدمت و شرکت در ذهن مشتری


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: