مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاورپوینت بازاریابی و مشتری مداری

دسته بندی :مدیریت مدیریت 21

دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی و مشتری مداری، در قالب ppt و در 35 اسلاید، قابل ویرایش، شامل بازاریابی چیست، انواع تقاضا و وظایف اساسی بازاریابی، آمیخته، بازاریابی خدمات، عناصر آمیخته ترفیع، ویژگیهای خدمات، ارائه خدمات به مشتریان ومتمایز بودن محصول، قیمت، هزینه‌های غیر مالی خدمات برای مشتریان، تبلیغات، اهداف تبلیغات، پیشبرد فروش، فروش حضوری

پاورپوینت بازاریابی و مشتری مداری

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1.177 مگا بایت
تعداد صفحات 35
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی و مشتری مداری، در قالب ppt و در 35 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

بازاریابی چیست؟

انواع تقاضا و وظایف اساسی بازاریابی

آمیخته بازاریابی خدمات

ویژگیهای خدمات

عناصر آمیخته ترفیع

ارائه خدمات به مشتریان ومتمایز بودن محصول

قیمت

هزینه‌های غیر مالی خدمات برای مشتریان

تبلیغات

اهداف تبلیغات

پیشبرد فروش

فروش حضوری

كاركردهای فروش حضوری

روابط عمومی

مدیریت مشتریان داخلی

فلسفه های مدیریت بازاریابی

مقایسه مفاهیم فروش و بازاریابی

گرایش بازاریابی اجتماعی

تفاوت گرایش بازاریابی ارتباطی مند و گرایش بازاریابی

مشتری مداری ؛ مفاهیم وتعاریف

مزایای رضایت مشتری

هفت دستور طلایی برای جلب رضایت مشتری

رفتار مصرف‌كننده چیست ؟

مزایای شناخت رفتار مصرف كننده

قسمتی از متن:

مشتری مداری عبارتست از جمع آوری اطلاعات مربوط به مشتری واستفاده از این اطلاعات در واحدهای تجاری ( Kohli & Jaworski 1990 ).

مشتری‌مداری نوعی فرهنگ سازمان است كه به مؤثرترین وكارآمدترین شكل، رفتارهای لازمه جهت ارزش گذاشتن به مشتریان به برترین شكل را ایجاد می‌كند . ( Narver & Slatter 1990 ).

مشتری مداری ، گرایش بدست آوردن اطلاعات در مورد مشتری واستفاده از آن در تدوین استراتژی به منظور برآورده ساختن این نیازها واجرای این استراتژی از طریق پاسخگوئی مثبت به خواسته‌ها ونیازهای مشتریان است . ( Ruekert 1992 ).

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ” بازاریابی و مشتری مداری” می باشد که در حجم 35 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته های مجموعه مدیریت به عنوان ارائه کلاسی درسهای مدیریت بازاریابی و اصول بازاریابی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: