مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاورپوینت بررسی مهارت های ارتباطی بین فردی برای كتابداران

پاورپوینت مهارت های ارتباطی بین فردی برای كتابداران در 66 اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx

دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 2.246 مگا بایت
تعداد صفحات 66
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

پاورپوینت مهارت های ارتباطی بین فردی برای كتابداران در 66 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

بخشی از متن :

مهارت های ارتباطی بین فردی برای كتابداران

– نقیصه ها دربرخورد با ارباب رجوع درکشور ما

– در دنیای توسعه یافته برای رفع این نقیصه چه تدبیری اندیشیده اند؟

– ما چه می توانیم بكنیم؟

چرا مهارت های ارتباطی را به كار ببندیم وقتی در بخش خصوصی کار نمی کنیم؟

مراتب نیازهای انسانی بر اساس مدل مزلو

نیاز به شکوفایی

نیاز به عزت‌نفس

نیازاجتماعی (پذیرفته شدن)

نیاز به امنیت

نیازهای بدنی

اهمیت ویژه مهارت های ارتباطی در محیط کتابخانه، به ویژه کتابخانه عمومی

– کتابخانه ها فرهنگ ساز و ترویج دهنده دانش ها هست

– مردم در صورت مواجهه با دشواری و ناگواری، به آسانی از دانش اندوزی و پرورش فکری خود دست می شویند

فایده های به كار بستن مهارت های ارتباطی در شغل های غیر انتفاعی (حتی اگر مدیر به آن پاداش ندهد)

1. منافع مستقیم شخصی:

مصون ماندن از استرس ناشی از درگیری/

احساس خوشنودی و توفیق و عزت نفس

2. منافع غیر مستقیم

بالا رفتن حیثیت حرفه و سازمان

تقویت قوام اجتماع: پیشگیری از رفتار ها و بینش های غیر اجتماعی / تقویت احساس رضایت از جامعه در مردم

خوب و بد ارتباط در نهایت به خود ما و كسانى كه برای ما مهم هستند باز می گردد

یادمان باشد!

هیچکس نخواهد توانست در به کار بردن مهارت های ارتباطی بی نقص و کامل عمل کند. مهارت توانائی انجام کاری است. دانش ضمنی است.

عوامل باز دارنده ارتباط در همه ما وجود دارند؛ مهم آن است که:

1) به سبب نا آگاهی و بی مهارتی به طور مستمر مرتکب قطع ارتباط نشویم، و

2) اگرمرتکب شدیم بتوانیم موقعیت را به خوبی مهار و مساله را حل کنیم.

هدف ما در این نشست آشنا شدن با این مهارت ها است

می گوئیم آشناشدن زیرا:

مهارت با عمل و تکرار آن عمل در محیط زندگی واقعی پدید می آید.

بدون حمایت جدی مدیران و تصمیم گیران، به کارانداختن مهارت های ارتباطی توسط پرسنل بسیارمحدود و مشکل می شود!

راهكارهای تقویت به كار گیری مهارت های

1. آموزش مستمر این مهارت ها در حین خدمت

2. ترتیبات و تنظیمات صحیح در محیط کار:

3. ارزشگذاری برای به کار گیری این مهارت ها بازخواست در غیر این صورت

4. فضای مناسب کار و فعالیت

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: