مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاورپوینت برندسازی شخصی در ورزش بایدها و نبایدها

دسته بندی :تربیت بدنی مدیریت 23

دانلود پاورپوینت برندسازی شخصی در ورزش بایدها و نبایدها بررسی برندسازی شخصی در ورزش بایدها و نبایدها پاورپوینت جامع و کامل برندسازی شخصی در ورزش بایدها و نبایدها کاملترین پاورپوینت برندسازی شخصی در ورزش بایدها و نبایدها پکیج پاورپوینت برندسازی شخصی در ورزش بایدها و نبایدها مقاله برندسازی شخصی در ورزش بایدها و نبایدها تحقیق برندسازی شخصی در و

دسته بندی تربیت بدنی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1.761 مگا بایت
تعداد صفحات 63
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 63 صفحه

1 برندسازی شخصی در ورزش: بایدها و نبایدها 1000،0000،0000،000 ریال
=
؟ 3 1000،0000،0000،000 ریال
=
یک اسم 4 5 6 احساس شما از شنیدن نام باشگاه فوتبال رئال مادرید چیست؟
اولین چیزی که به ذهن‌تان می‌رسد چه چیزی است؟ 7 8 9 برند برند در واقع جایگاهی است که شما در ذهن مشتریان دارید و هرچه این جایگاه قوی تر و مستحکم تر باشد موفقیت شما بیشتر خواهد بود.
10

برندسازی دانشی است که با برتری دادن به یک نام تجاری یا برند باعث افزایش اعتبار و شهرت آن در بازار رقابت میشود

11 انواع برندسازی در ورزش 12 برند یک مکان ورزشی 13 برند شهر و استان 14 برند یک باشگاه ورزشی 15 برند یک شرکت ورزشی 16 برند یک شخص 17 برند سازی شخصی چیست؟ 18 19 برند سازی شخصی چیست؟ برند شخصی افراد عبارت از ادراک ذهنی مخاطبان از ویژگی‌ها، تجربیات و شایستگی های یک شخص است. 20 برند شخصی نشان دهنده ارزشها، توانایی ها و اقداماتی است که شما طرفدار آنها هستید 21 انواع برند شخصی مدیران ورزشی
سیاسیون ورزشی
اساتید علوم ورزشی
دانشجویان علوم ورزشی
مربیان
داوران
ورزشکاران حرفه ای 22 حقایقی در خصوص برند شخصی 23 برند شخصی ساختنی است
24 شما نسازید، می سازند 25 برندسازی شخصی، راهی طولانی می طلبد 26 در برندسازی شخصی موفق، ابتدا مردم به سمت شخص می‌آیند و نه اینکه شخص به سمت مردم برود.
27 شما همانند یک محصول می باشید 28 از بین بردن فاصله، میان آنچه ارائه می‌شود و آنچه در واقع هستیم‌
29 برندسازی شخصی، با ایستادن کنار افراد صاحب نام و صاحب برند،‌ تفاوت دارد. 30 7 گام برای برند سازی شخصی 31 1. خودتان را کشف کنید 32 33 2. یک گوشه دنج در بازار بیابیم 34 3. برند خود را بسازید
35 ایجاد برند سازی معادل ایجاد یک کسب و کار است
اولین
تنهاترین
متفاوت ترین 36 4. کانال های ارتباطی خود را بیابید 37 5. محتوی سازی کنید 38 6. شبکه‌سازی کنید
39 40 7. به پیام ها گوش دهید و کنترل کنید 41 برند ورزشکاران حرفه ای 42 یک مدل برند سازی متجانس

برند شخصی- باشگاهی = برند شخصی * آ + برند باشگاهی * ب
43 یک تحقیق 44 45 عوامل اثرگذار بر تصویر برند ورزشکاران حرفه ای عوامل داخل زمین
عوامل خارج زمین 46 عوامل داخل زمین رفتار جوانمردانه 47 عوامل داخل زمین مهارت
48 عوامل داخل زمین سبک رقابت
49 عوامل داخل زمین پیروزی ها
50 عوامل خارج زمین جذابیت 51 عوامل خارج زمین داستان زندگی 52 عوامل خارج زمین اعتماد 53 عوامل خارج زمین ارتباطات 54 عوامل خارج زمین مسئولیت اجتماعی 55 56 ماحصل موضوع برندسازی شخصی یعنی احساس و ادراک دیگران از ما
درک حقایق موجود برندسازی شخصی


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: