پاورپوینت جامعه شناسی برند ورزشی؛ از خلق تا زوال
پاورپوینت جامعه شناسی برند ورزشی؛ از خلق تا زوال
پاورپوینت جامعه شناسی برند ورزشی؛ از خلق تا زوال در ۲۷ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۲۷ |
حجم | ۷۹۶۵ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | ppt |
دسته بندی | تربیت بدنی |
توضیحات کامل
پاورپوینت جامعه شناسی برند ورزشی؛ از خلق تا زوال در ۲۷ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
فهرست مطالب
نام برند
نشان برند
برندسازی
جامعه برند
برندها و تجربیات روزمره زندگی ما
تمایز
بحران مصرف
جامعه مصرفی
ادراک هواداران از باشگاه چلسی
انرژی یک برند
تمایز برند
قسمتی از متن
جامعه برند: اصطلاحی است که جامعه شناسان به گروهی از مشتریان همفکر اطلاق کرده اند که با یک نام تجاری مشترک شناخته می شوند.
حداقل ملزومات داشتن یک جامعه برند:
– نام تجاری که مشتریان خود را کاملاً متمایز کند.
– مکانیزمی که مشتریان را درگیر یک تجربه مشترک کند.
توضیحات
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " جامعه شناسی برند ورزشی؛ از خلق تا زوال " می باشد که در حجم ۲۷ اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی رشته های تربیت بدنی و علوم ورزشی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
قوانین ارسال دیدگاه در سایت