مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاورپوینت دوره آموزشی توسعه كارآفرینی

دسته بندی :کارآفرینی مدیریت 54

پاورپوینت دوره آموزشی توسعه كارآفرینی در 147 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

دسته بندی کارآفرینی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 951 کیلو بایت
تعداد صفحات 147
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

پاورپوینت دوره آموزشی توسعه كارآفرینی در 147 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

رئوس مطالب

– مقدمه

– شناخت تغییرات محیط بین الملل

– شناخت ایران(نظام ارزشی ؛ مسائل خاص

سازمانها ؛ اقتصاد ایران

– ضرورت های كارآفرینی

– تعاریف كارآفرینی

– كارآفرینی سازمانی

– نقش های كارآفرینان

– كارآفرینی از دیدگاه اقتصادی

– كارآفرینی از دیدگاه روانشناسی

– كارآفرینی از دیدگاه جامعه شناسی

– تفاوت كارآفرین با غیركارآفرین

– تفاوت كارآفرین با مدیر

– دیدگاه فرایندی و مدل های كارآفرینی

– طرح Case زمزم (‌ سازمان تولیدی )

– طرح Case اكبر جوجه ( سازمان خدماتی )

– ارائه مدل كارآفرینی

– جمع بندی ؛ پرسش و پاسخ

7 اصل موفقیت کارآفرینی

1- همگام بودن با تغییرات جهانی

2- کسب و کار گرا بودن

3- بازارگرا بودن

4- مدیریت استراتژیک

5- دانایی – مدیریت دانش

6- نوآوری

7- رشد

چگونه می توان شرکتهای موفق را ایجاد کرد؟

1) خالقین ایــن شرکتها چـه کسـانی هستند؟
2) چگونه این شرکتها با تغییرات محیط بین الملل خود را وفق می دهند؟

روند تغییرات اساسی در محیط عصر حاضر :

1- حركت از جامعه صنعتی بسوی جامعه اطلاعاتی

2- از تكنولوژی نیروافزا به تكنولوژی دانش افزا

3- از اقتصاد ملی بسوی اقتصاد جهانی

4- تغییر نگرش از كوتاه مدت به بلندمدت

5- از تمركز به عدم تمركز

6- از كمك كردن به نهادها به سمت خودیاری

7-از دموكراسی نماینده ای به دموكراسی مشاركتی

(مشتری گرائی – اعضاء غیرموظف – توسعه سهامداری –

مشاركت كاركنان)

8-از ساختار سلسله مراتبی به نظام شبكه ای

9_از این یا آن به چند انتخابی

مقایسه عوامل سازمانی در دو عصر حال و گذشته

تعاریف كارآفرین

واژه كارآفرین : از كلمه فرانسوی Entreprendre به معنای متعهد شدن Undertake

نشات گرفته است .

روند تحول زندگی از دوران غارنشینی تاكنون به شیوه های متفاوتی توصیف شده است؛

اما آنچه كه در تمامی تحلیل ها مورد توجه قرار گرفته است همانا تقش “ عامل تغییر “

( Change Agent ) یا در واقع همان نیرویی است كه پیشرفت مادی را سبب شده است .

امروزه متوجه شده ایم كه این “ عامل تغییر “ از ابتدا تاكنون وجود داشته و در آینده نیز نقش

آنرا كارآفرینان ایفاء خواهند نمود .

تعاریف كارآفرین

ریچارد كانتیلون Richard Cantillon 1730

اولین فردی بودكه این واژه رادر علم اقتصاد ابداع نمود و آن را این چنین تعریف نمود:

فردی است كه ابزارتولیدرابه منظورتركیب به صورت محصولاتی قابل عرضه به بازارخریداری

می كند . كارآفرین درهنگام خرید ازقیمت نهائی محصولات اطلاع ندارد . وی عمده فروشان

را بعنوان اصلی ترین گروه كارآفرینان محسوب می نمود .

مك كله لند Mc Clelland 1963

كارآفرینان نیاز به توفیق ( n Ach) بالایی دارند و این نیاز سبب می شود تا آنها

موقعیتهای كارآفرینانه را انتخاب كنند .

افرادی كه نیاز به توفیق ( n Ach) بسیار زیادی دارند ؛ دارای ویژگیهای ذیل می باشند :

1- مسئولیت شخصی برای تصمیم گیری را ترجیح می دهند .

2- بعنوان تابعی از مهارتها ؛ ریسك پذیری متوسطی دارند .

3- به نتایج تصمیمات خود علاقمند بوده و به بازخورد فعالیتهای خود حساس

می باشند .

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: