مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاورپوینت روش اثباتی و هموارسازی سود

دسته بندی :حسابداری مدیریت 43

دانلود پاورپوینت با موضوع روش اثباتی و هموارسازی سود ، در قالب pptx و در 46 اسلاید، قابل ویرایش، شامل روش اثباتی، الگوی اقتصاد مدیریت، الگوی مبتنی بر تحلیلی نمایندگی، تئوری اثباتی حسابداری، ارزیابی روش اثباتی، هموارسازی سود، فرضیه های مدیریت بر سود، ماهیت هموار سازی سودانگیزه های هموار سازی، هدف هموار سازی سود، ابعاد هموار سازی، نتیجه های حاصل از

دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 795 کیلو بایت
تعداد صفحات 46
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

دانلود پاورپوینت با موضوع روش اثباتی و هموارسازی سود ، در قالب pptx و در 46 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

روش اثباتی

الگوی اقتصاد مدیریت

الگوی تئوری سندیکا

الگوی تئوری تصمیم گیری

الگوی ارزیابی اطلاعات تصمیم گیرنده

الگوی تئوری تیم

الگوی اعلام تقاضا

الگوی مبتنی بر تحلیلی نمایندگی

مسائلی كه موجب تشدید نمایندگی می شود

تئوری اثباتی حسابداری

ارزیابی روش اثباتی

انتخاب رویه های حسابداری

هموارسازی سود-فرضیه های مدیریت بر سود

فرضیه مبتنی بر طرح پاداش

فرضیه مبتنی بر هزینه های سیاسی

فرضیه مبتنی بر رابطه بدهی ها

ارزیابی روش اثباتی

ماهیت هموار سازی سود

انگیزه های هموار سازی

هدف هموار سازی سود

ابعاد هموار سازی

متغیرهای هموارسازی سود

ابزارهای مورد استفاده جهت هموارسازی سود

نتیجه های حاصل از تحقیق درباره ی هموار سازی سود

قسمتی از متن پاورپوینت:

ویژگی الگوی نمایندگی به وسیله دو نوع الگو مشخص می شود: الگوی وكیل و موكل یا تحلیلی كه اصولاً‌ریاضی است و الگوی اثباتی- نمایندگی كه اصولاً تجربی است. ریشه الگوی تحلیلی – نمایندگی در نمونه ای قرار دارد كه در مقاله بنیادی و پرمایه كاز ارائه و برای نخستین بار به ماهیت سازمان و روابط وكیل و موكل توجه شد. قراردادهای آزادانه تاكید كرد كه بین گروه های مختلف سازمانی به عنوان راه حلی كارآمد جهت حل اینگونه مسئله های مربوط به تضاد منافع، منعقد می شود. سپس الگوی تحلیلی- نمایندگی سیر تكاملی پیدا كرد تا دارای این دیدگاه شد كه سازمان «حلقه هایی از قراردادهاست.»

گفته میشود زمانی رابطه نمایندگی به وجود می آید که بین شخص به عنوان موکل و شخص به عنوان وکیل قراردادی منعقد گرددکه به موجب آن ،از جانب موکل کاری صورت گیرد که مستلزم تفویض اختیار به وکیل (نماینده )شود .هریک از آنها میخواهند منافع ذهنی خود را به حداکثر برسانند ولی هیچ یک از آنها از منافع مشترک هم غافل نمیمانند.

داشر و ملكوم ( 1970 ) دو بعد هموارسازی را مطرح می كنند:

1- هموارسازی واقعی {به عمل واقعی اطلاق می شود كه بر مبنای اثر همگون ساختن سود انجام می شود یا نمی شود.}

2- هموارسازی تصنعی {به كارگیری رویه هایی از حسابداری است كه در اجرای آن هزینه ها و درآمد را از یك دوره به دوره بعد منتقل می نمایند}

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان ” روش اثباتی و هموارسازی سود ” می باشد که در حجم 46 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که میتواند به عنوان ارائه کلاسی درس تئوری حسابداری رشته حسابداری مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: