مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاورپوینت روش تحقیق در تربیت بدنی

دسته بندی :پاورپوینت مدیریت 32

دانلود پاورپوینت روش تحقیق در تربیت بدنی بررسی روش تحقیق در تربیت بدنی پاورپوینت جامع و کامل روش تحقیق در تربیت بدنی کاملترین پاورپوینت روش تحقیق در تربیت بدنی پکیج پاورپوینت روش تحقیق در تربیت بدنی مقاله روش تحقیق در تربیت بدنی تحقیق روش تحقیق در تربیت بدنی

دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 3.946 مگا بایت
تعداد صفحات 204
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 204 صفحه

1 روش تحقیق در تربیت بدنی 2

عقل و درایت شناسایی فعالیت‌های عقلانی 2×2 علمی
تصمیم هر فرد توسط انسانهای عادی
وهم و خیال كه واقعیت ندارد.

: جستجوی حقیقت و دانش نو و كشف روابط این دو با كل زندگی واقعی
تحقیق علمی
: ایجاد و انشاء نظریه و اصول آن (دانش نو) یا بررسی صحت و سقم این دو

– تولید علم (توسعه مرزهای دانش)
اهداف آموزش عالی – ارتقاء فرهنگ دانش عمومی
– تربیت نیروی متحصص 3 برای انسانهای عادی رسیدن به واقعیت از طریق وحی و …. ممكن نیست.
باید با بهره‌گیری از تجارب دیگران و روشهای علمی باشد
این نحوه كشف حقیقت ابتدا در علوم بعداً در علوم انسانی نیز مطرح شد.

نظریه : مجموعه‌ای از تعریف‌ها و پیشنهادها درباره تعدادی متغیر به هم پیوسته كه یا رابطه یا همبستگی یا اثر آنرا مورد توجه قرار می‌دهد.

اگر باران ببارد هوا خنگ می‌شود علت و معلولی (دو متغیر به هم پیوسته‌اند).
بین قدرت عضلات و پرش ارتقاع رابطه همبستگی

هدف تحقیق : انشاء نظریه و بیان روابط و بررسی صحت و سقم آنها است. 4 تحقیق =حقیقت‌یابی

یك عملیات علمی منظم به منظور دستیابی به سئوالات (مسئله) تحقیق.

– بنیادی = گسترش مرزهای دانش مثال: كشف یك ویروس ناشناخته
– بعلت ارزش نتایج آن در تعمیم به كل جامعه روش نمونه‌گیری حائز اهمیت است.
انواع تحقیق
– كاربردی = نمونه‌گیری- استنباط و تعمیم مثل بنیادی است.
– هدف: رشد و بهتر كردن یك روش – راه دور یا حضوری.
یك رویه
رابطه مدار
یك نوع تصمیم‌گیری در مدیریت
ضابطه مدار 5 فرض تحقیق

یك بیان ظنی و حدس یا یك پیشنهاد آزمایشی درباره چگونگی روابط دو متغییر

– یك جمله خبری است.
– حدس محقق است كه بر مبنای استناد و تجربه است نه وهم و پندار و خیال
– اشاره مستقیم به هدف تحقیق دارد.
هدف: وقوع صدمات در چه زمانی بیشتر است.
فرض : وقوع صدمات بدون حضور مربی بیشتر است.
فرض در تحقیقات تجربی مطرح است :
– اثر یك متغیر روی متغیر دیگر
– همبستگی متغیر روی متغیر دیگر
– رابطه علت و معلولی
– تفاوت بین دو 6
بزرگتر از صفر میزان اثرات ناشی از خطاء اشتباهات آماری + میزان اثر یك متغیر روی متغیر دیگر

فرض تحقیق به احتمال وجود رابطه اثر تفاوت اشاره می‌كند.
فرض بدو شكل مطرح میشود.
فرض پوچ به عدم وجود رابطه اثر تفاوت اشاره می‌كند.

فرض پوچ : وجود تفاوت، همبستگی و اثر را ناشی از اشتباهات آماری و متغیرهای غیرقابل كنترل می‌داند نه ناشی از متغیر وابسته / در گزارشات تحقیق ذكر نمی‌شود


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: