مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاورپوینت سیاستهای تبلیغاتی در صنایع مواد غذایی ایران

پاورپوینت سیاستهای تبلیغاتی در صنایع مواد غذایی ایران

دسته بندی کشاورزی
فرمت فایل doc
حجم فایل 290 کیلو بایت
تعداد صفحات 22
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

سیاستهای تبلیغاتی در صنایع مواد غذایی ایران

مقدمه

تعریف تبلیغات

اهداف تبلیغات

آگاهی بخشی

متقاعد سازی

یادآوری

معضلات عدم سیاست گذاری در تبلیغات

شاخص‌های موفقیت صنایع غذایی در بازاریابی

رقبا چه می‌کنند؟

دیپلماسی و فرهنگ

استانداردهای اخلاقی تبلیغات و بازاریابی برای مواد غذایی و آشامیدنی

برخی از این استانداردها عبارتند از:

سیاست‌های جدید تبلیغات مواد غذایی در صدا و سیما

تبلیغات مواد غذایی باید در راستای برنامه های سلامتی مردم باشد

نتیجه گیری

فهرست منابع :

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: