مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاورپوینت فرانچایز (فرانشیز)

دسته بندی :مدیریت مدیریت 27

دانلود پاورپوینت با موضوع فرانچایز (فرانشیز)، در قالب ppt و در 40 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، تعریف فرانچایز، برخی از مسئولیت های اعمال شده از سوی فرانچایز دهنده، انواع فرانچایز به اعتبار موضوع آن، خرید یک فرانچایز، مزایا و مسئولیت های مالک حق فرانچایز، برخی از هزینه هایی که در استفاده از حق فرانچایز، فرانچایز گیرنده ممکن است با آنها روبه رو

پاورپوینت فرانچایز (فرانشیز)

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 699 کیلو بایت
تعداد صفحات 40
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

دانلود پاورپوینت با موضوع فرانچایز (فرانشیز)، در قالب ppt و در 40 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه

تعریف فرانچایز

برخی از مسئولیت های اعمال شده از سوی فرانچایز دهنده

انواع فرانچایز به اعتبار موضوع آن

خرید یک فرانچایز

مزایا و مسئولیت های مالک حق فرانچایز

برخی از هزینه هایی که در استفاده از حق فرانچایز، فرانچایز گیرنده ممکن است با آنها روبه رو شود

کارهایی که فرانچایز گیرنده قبل از انتخاب فرانچایز باید انجام دهد

معیارهای انتخاب یک فرانچایز

یافتن فرصت مناسب فرانچایزی

مشاوره برای توسعه و نگهداری فرانچایز

فرانچایز در ایران

سئوالات متداول در زمینه فرانچایز

یک فرانچایز چقدر هزینه دارد ؟

آیا کسب وکارهای فرانچایز گیرنده می تواند شرکائی هم داشته باشد ؟

آیا می توان بیشتر از یک فرانچایز داشت ؟

پنج دلیل برای آنکه فرانچایز نگیریم

قسمتی از متن:

یکی از برترین اختراعات تجارت، فرانچایز (Franchise) است. فرانچایز را نخستین بار فردی به نام سینگر (Singer) در سال 1850 ارائه داده است. سینگر همانی است که بسیاری از ایرانیان با چرخ‌های خیاطی آن آشنایی دارند. اما مهم‌تر از محصولات او و شرکت‌اش مفهومی اساسی است که در سال 1850 به دنیا آمده است.

اما این فرانچایز چیست که این‌قدر مهم است؟ در فرهنگ پنج جلدی انگلیسی به فارسی آریان‌پور کاربرد این واژه در تجارت به معنای «حق انحصاری» ترجمه شده است.

فرانچایز وسیله ای برای انجام کسب و کار می باشد. فرانچایز یک روش و یک ابزار بازاریابی برای شرکت هاست که از طریق ان می توانند سهم بازار خود را به سرعت و با صرف هزینه کمترتوسعه دهند.

وزارت بازرگانی آمریکا فرانچایز را این‌گونه تعریف کرده است: فرانچایز راهی برای انجام کسب و کار است که در آن فرانچایز گیرنده این حق را بدست آورده است که برای ارائه کالا یا خدمات و توزیع محصولات، تحت مدل بازاریابی فرانچایز دهنده عمل نماید. فرانچایز دهنده به فرانچایز گیرنده حق استفاده از علامت تجاری، نام و تبلیغات خود را می‌دهد.

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ” فرانچایز (فرانشیز)” می باشد که در حجم 40 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: