پاورپوینت کلیات بازاریابی بین المللی( فصل اول کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)
پاورپوینت کلیات بازاریابی بین المللی( فصل اول کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)
دانلود پاورپوینت با موضوع کلیات بازاریابی بین المللی ( فصل اول کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب pptx و در ۲۶ اسلاید، قابل ویرایش، شامل هدف بازاریابی، تعریف بازاریابی، تعریف بازریابی بینالمللی، اهمیت تجارت جهانی، تفاوتهای بازارهای داخلی و بینالمللی، بازاریابی تطبیقی، بازاریابی بینالمللی و سطوح آن، سطوح طبقهبندی رقابت تجاری، عناصر مزیت استراتژیک بازاریابی، تفاوت عمده
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۲۶ |
حجم | ۵۹۵ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
دانلود پاورپوینت با موضوع کلیات بازاریابی بین المللی( فصل اول کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب pptx و در ۲۶ اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
هدف بازاریابی
تعریف بازاریابی
تعریف بازریابی بینالمللی
اهمیت تجارت جهانی
تفاوتهای بازارهای داخلی و بینالمللی
بازاریابی تطبیقی
بازاریابی بینالمللی و سطوح آن
سطوح طبقهبندی رقابت تجاری
عناصر مزیت استراتژیک بازاریابی
تفاوت عمده بازاریابی داخلی و بینالمللی
عوامل خارجی محیط بازاریابی بینالمللی
عوامل اقتصادی
عوامل اقتصاد بر اساس درآمد ملی
عوامل سیاسی
عوامل فرهنگی
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینت فصل اول کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی با موضوع کلیات بازاریابی بینالمللی ، “ می باشد که در حجم ۲۶ اسلاید، تهیه شده است.
قوانین ارسال دیدگاه در سایت