پاورپوینت كلیات بازاریابی بین المللی (فصل اول کتاب بازاریابی بین المللی تالیف میرزا حسن حسینی)
دانلود پاورپوینت با موضوع كلیات بازاریابی بین المللی ( فصل اول کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب pptx و در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل هدف بازاریابی، تعریف بازاریابی، تعریف بازریابی بینالمللی، اهمیت تجارت جهانی، تفاوتهای بازارهای داخلی و بینالمللی، بازاریابی تطبیقی، بازاریابی بینالمللی و سطوح آن، سطوح طبقهبندی رقاب
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 595 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 26 |
دانلود پاورپوینت با موضوع كلیات بازاریابی بین المللی( فصل اول کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب pptx و در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
هدف بازاریابی
تعریف بازاریابی
تعریف بازریابی بینالمللی
اهمیت تجارت جهانی
تفاوتهای بازارهای داخلی و بینالمللی
بازاریابی تطبیقی
بازاریابی بینالمللی و سطوح آن
سطوح طبقهبندی رقابت تجاری
عناصر مزیت استراتژیك بازاریابی
تفاوت عمده بازاریابی داخلی و بینالمللی
عوامل خارجی محیط بازاریابی بینالمللی
عوامل اقتصادی
عوامل اقتصاد بر اساس درآمد ملی
عوامل سیاسی
عوامل فرهنگی
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینت فصل اول کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی با موضوع كلیات بازاریابی بینالمللی ، ” می باشد که در حجم 26 اسلاید، تهیه شده است.
قوانین ارسال دیدگاه در سایت