پاورپوینت محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی ( فصل دوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)
دانلود پاورپوینت محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی ( فصل دوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب pptx و در ۱۹ اسلاید، قابل ویرایش، شامل اهمیت فرهنگ در بازاریابی بینالمللی، تعریف فرهنگ، عناصر فرهنگ، مذهب، نمونههای تاثیر مستقیم مذهب بر فعالیتهای تجاری، تحریمها و تجویزهای مذهبی، نگرش به موقعیت زنان، عادات، سطح تحصیلات، هنر در بازاریابی، تشابهات فرهنگی و استانداردسازی فعالیتهای بازاریابی بینالمللی، فواید استانداردسازی خطمشی بازاریابی
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۱۹ |
حجم | ۵۷۶ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
دانلود پاورپوینت محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی ( فصل دوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب pptx و در ۱۹ اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
اهمیت فرهنگ در بازاریابی بینالمللی
تعریف فرهنگ
عناصر فرهنگ
مذهب
نمونههای تاثیر مستقیم مذهب بر فعالیتهای تجاری
تحریمها و تجویزهای مذهبی
نگرش به موقعیت زنان
عادات
سطح تحصیلات
هنر در بازاریابی
تشابهات فرهنگی و استانداردسازی فعالیتهای بازاریابی بینالمللی
فواید استانداردسازی خطمشی بازاریابی
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینت فصل دوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی با موضوع محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی ، “ می باشد که در حجم ۱۹ اسلاید، تهیه شده است.
قوانین ارسال دیدگاه در سایت