مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاورپوینت مدیریت سازمانهای دیجیتالی در سیستمهای اطلاعات مدیریت

دسته بندی :مدیریت مدیریت 39

این پاورپوینت در مورد مدیریت سازمانهای دیجیتالی در سیستمهای اطلاعات مدیریت در 62 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل مدیریت سازمانهای دیجیتالی در سیستمهای اطلاعات مدیریت،مدیریت سازمانهای دیجیتالی،استراتژی های دیجیتال ،اثرات استراتژی دیجیتال در سازمان،تحولات در فضای کسب و کار ،اقتصادهای صنعتی ،تحولات سازمانی،ظهور سازمانهای دیجیتالی،سیستم چیست،سیستم اط

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 883 کیلو بایت
تعداد صفحات 62
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

این پاورپوینت در مورد مدیریت سازمانهای دیجیتالی در سیستمهای اطلاعات مدیریت در 62 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: مدیریت سازمانهای دیجیتالی در سیستمهای اطلاعات مدیریت،مدیریت سازمانهای دیجیتالی،استراتژی های دیجیتال ،اثرات استراتژی دیجیتال در سازمان،تحولات در فضای کسب و کار ،اقتصادهای صنعتی ،تحولات سازمانی،ظهور سازمانهای دیجیتالی،سیستم چیست،سیستم اطلاعاتی چیست،سیستم اطلاعاتی کامپیوتری و…ومنابع می باشد

قسمتی از متن:

nبدیهی است عصر دیجیتال، بر هر صنعت و هر سازمان، تاثیری فراگیر داشته است. مدیریت تحول دیجیتال، عامل تعیینکننده بقا یا فنای سازمانها در این عصر است. بنابراین، انتظار میرود هر یک از بخشهای سازمانی، به منظور موفقیت در مسیر تحول دیجیتال، به سهم خود نقشآفرینی نمایند. یکی از بخشهای کلیدی در این حوزه و به ویژه در امر رهبری تغییر، واحد مدیریت منابع انسانی است. اگر چه بهکارگیری فناوری، همچنان به عنوان اولویت نخست سازمانها در حوزه تحول دیجیتال، مطرح است، اما حقیقت آن است که تغییرات بنیادین در ویژگیهای استعدادها و الزامات رهبری آنها، از اهمیت به مراتب بیشتری، برای موفقیت در سفر دیجیتال، برخوردارند. این گزارش، ضمن مروری بر پیامدهای سازمانی اقتصاد دیجیتال، به بررسی برخی از مهمترین الزامات مدیریت منابع انسانی در عصر دیجیتال میپردازد.

nدیجیتالی شدن، تا به امروز، به عنوان نیروی محرکه تغییر در صنایع مختلف، عمل کرده و این روند تحولی، پیوسته در حال سرعت گرفتن است. در حالی که اپل، برای متحول نمودن صنعت موسیقی، به 5 سال زمان نیاز داشت، اوبر توانست ظرف مدت کمتر از 2 سال، خدمات حمل ونقل را به شکلی اساسی، بازطراحی کند. اگر چه سرعت گامهای تحول دیجیتال، اکنون به ماه، و حتی روز رسیده، اما سازمان و اعضای آن، برای پذیرش این تغییر بنیادین در شیوههای کاری خود، به چندین سال زمان نیاز دارند. بر همین اساس، مدیریت تغییر را باید به عنوان مهمترین چالش سازمانها در مسیر دیجیتالی شدن، قلمداد نمود.
n
n
n
nواقعیت آن است که پذیرش و به کارگیری فناوری، همچنان به عنوان اولویت نخست سازمانها، در مجموعه موضوعات مرتبط با تحول دیجیتال، خودنمایی میکند، اما باید اذعان داشت که تغییرات بنیادین در ویژگیهای استعدادها و الزامات رهبری آنها، از اهمیت به مراتب بیشتری، برای موفقیت در سفر دیجیتال، برخوردارند. گزارش حاضر به بررسی برخی از مهمترین الزامات مدیریت منابع انسانی در عصر دیجیتال میپردازد.

n
nامروزه، تحول دیجیتال، مرز واحدهای فناوری اطلاعات را پشت سر گذارده و به عنوان مفهومی فراگیر، به موضوع بحث رهبران و مدیران ارشد سازمانها – در صنایع، بخشها و موقعیتهای جغرافیایی متفاوت – بدل شده است. عصر دیجیتال، مرحلهای نوین از سیر تکاملی جهان است که این بار، بر پایه استفاده روزافزون از فناوری در محیط کار، توانمند شده است.
nتحول دیجیتال، با آهنگی سریع، شیوه عملکرد سازمانها را -اعم از خصوصی و دولتی- به طور بنیادین دگرگون نموده و آنها را ناگزیر ساخته با الگوهایی جدید، به موضوع ارائه خدمات به مشتریان بیاندیشند. بدیهی است که این امر، تاثیری عمیق بر عملکرد واحدهای منابع انسانی و نقش آنها در شناسایی رویکردهای جدید برای مدیریت افراد سازمان خواهد داشت.
n
n

nاما پیش از پرداختن به الزامات خاص حوزه مدیریت منابع انسانی، نگاهی گذرا به پیامدهای سازمانی اقتصاد دیجیتال، ضروری است. برخی از مهمترین این پیامدها عبارتند از:
nسازمانها مسطحتر شده و مسئولیتها، بیش از پیش، به نقاط تاثیر تصمیمات نزدیک شده است.
nمجموعهای از ابزارهای فناورانه در اختیار رهبران سازمان قرار گرفته است تا قادر باشند با سهولت و سرعت بیشتر، کارآمدی تصمیمات را ارزیابی نمایند.
nشایستگیها با سهولت بیشتری قابل انتقال بوده، و قابلیت جابجایی و انعطافپذیری برای کارکنان از اهمیت بهسزایی برخوردار است.
n
n

nاستراتژیهای دیجیتال مسیری برای تحول سازمان
nاستراتژی دیجیتال را می توان مجموعه راهبردهایی مشخص به منظور پرورش و بهره برداری از نوآوری ها و فناوری های نوین دیجیتالی با هدف پشتیبانی، ارتقا و تحول کسب و کار در هر صنعت معرفی کرد.
nاستراتژی دیجیتال با در نظر گرفتن چشم انداز و اهداف سازمان، فرصت ها و چالش حوزه کسب وکار و شناسایی نیازمندی های ذینفعان کلیدی از یک سو و نوآوری ها، فناوری ها و رویکردهای نوین دیجیتال از سمت دیگر، نقشه راهی برای تحول سازمان طراحی می کند.
nاستراتژی دیجیتال را می توان فرآِیندی در نظر گرفت، که از طریق فناوری ها و رویکردهای نوین دیجیتا
لی در هر حوزه ، نقشه راهی برای پشتیبانی و مراحل بالاتر تحول کسب وکار، تصویر می کند. استراتژی دیجیتال شکاف های موجود بین گروه های سازمانی را از طریق فراگیر نمودن روح دیجیتال در سازمان از بین می برد و در نهایت با ایجاد یک اکوسیستم دیجیتال و اتحاد یکپارچه در برنامه دیجیتالی سازمان، کسب وکار آن را متحول می سازد.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: