مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاورپوینت کارگاه روش تدوین برنامه کسب و کار

دسته بندی :اقتصاد مدیریت 21

این پاورپوینت در مورد کارگاه روش تدوین برنامه کسب و کار در 145 اسلاید کامل و شامل مقدمه،تعریف، کارگاه روش تدوین برنامه کسب و کار،برنامه کسب و کار،پلن کسب وکار،طرح كسب‌وكار چیست،انواع طرح های کسب و کار،Business Plan،وو منابع می باشد

دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1.445 مگا بایت
تعداد صفحات 145
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

این پاورپوینت در مورد کارگاه روش تدوین برنامه کسب و کار در 145 اسلاید کامل و شامل مقدمه،تعریف، کارگاه روش تدوین برنامه کسب و کار،برنامه کسب و کار،پلن کسب وکار،طرح كسب‌وكار چیست،انواع طرح های کسب و کار،Business Plan،و…و منابع می باشد.

قسمتی از متن:

برنامه کسب و کارچیست؟

برنامه کسب و کارروش اجرای یك فعالیت تجاری در یك دوره

زمانی مشخص را بیان می‌كندکه شامل بخشهای گوناگون از

جمله بازاریابی و توجیه اقتصادی طرح می باشد

uاجزای اصلی برنامه کسب و کار

uصفحه جلد(Cover Page)
uفهرست مطالب(Table of Contents)
uخلاصه مدیریتی
uشرحطرح (كسب و كار)
uبرنامه بازاریابی
uبرنامه مالیو توجیه اقتصادی
uبرنامه عملیاتی
uبرنامه سازمانی
uاسناد تكمیلی و ضمیمهها
u

برنامه‌ریزی خوب می‌تواند:

uبا تعیین چشم‌انداز و رسالت شركتی، مدیریت را در دستیابی به اهداف كوتاه و بلند‌مدت یاری می‌دهد.
uكارآفرین را در ادارة كسب‌وكار راهنمایی كند؛
uدر پیشرفت و بهبود كار كمك نماید؛
uاز بروز اشتباههای زیانبار جلوگیری كند؛
uفرآیند‌های مختلفکسب و کاررا بهینه‌سازی كرده و از اتلاف مواد اولیه، كار و سرمایه جلوگیری نماید؛

انسان های بیشماری دارای افکار و تصورات ذهنی خلاقانه و خاصی می باشند که برای عملیاتی کردن آن نیاز به مطرح ساختن آن به غیر دارند ، اما به دلیل عدم توانایی در تصویر سازی آن هیچگاه موفق به پیاده سازی افکار خود نمی گردند . باید باور داشت اگر این افراد توانایی پیاده سازی تصورات ذهنی خود را داشته و یا می داشتند امروز شاید در زمره موفقترین انسانها بوده و باعث تغییر مسیر زندگی خود می شدند .

در مقابل انسان هایی نیز بودند که می توانستند این تصورات را به واقعیت تبدیل نمایند اما به دلیل سرعت تغییرات در عصر کنونی که به عصر عدم تداوم شهرت یافته که در آن اندوخت ها وتجارب گذشته لزوما تضمین کننده آینده نمی باشد و با پیچیده تر شدن تجارت و بازارها حضور و بقا در عرصه های داد و ستد و تجارت تخصصی تر گشته و به تبع آن تبدیل کردن ایده ها به واقعیت و به محصولات و خدمات به تنهایی امکان پذیر نمی باشد و نیاز به شریک و یا سرمایه گذاری در اینگونه طرح ها به یک نیاز راهبردی و گسترده در عصر حاضر مبدل گشته است.

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: