پاورپوینت کلیات خرید و مفاهیم آن
پاورپوینت کلیات خرید و مفاهیم آن
دانلود پاورپوینت با عنوان پاورپوینت کلیات خرید و مفاهیم آن در قالب ppt، قابل ویرایش و در حجم ۱۵ اسلاید تعریف مدیریت خرید، دلایل گرایش به ساخت، انتخاب بین خرید یا ساخت، آمیخته خرید، چهار عامل مهم در آمیخته خرید، خرید رقابتی و خرید عاقلانه، نکات مهم در خرید، چگونگی دستیابی و شناخت منابع عرضه، بررسی قیمت در بازار بینالمللی، تخفیف
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۱۵ |
حجم | ۹۰۰ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | ppt |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
مشخصات فایل:
عنوان: پاورپوینت کلیات خرید و مفاهیم آن
تعداد اسلاید: ۱۵ اسلاید
قالب بندی: پاورپوینت
دسته: مدیریت ( ویژه ارائه کلاسی درس سیستمهای خرید و انبارداری رشته های مجموعه مدیریت در مقطع کارشناسی)
فهرست مطالب:
تعریف مدیریت خرید
دلایل گرایش به ساخت
انتخاب بین خرید یا ساخت
آمیخته خرید
چهار عامل مهم در آمیخته خرید
خرید رقابتی و خرید عاقلانه
نکات مهم در خرید
چگونگی دستیابی و شناخت منابع عرضه
بررسی قیمت در بازار بینالمللی
تخفیف
قسمتی از متن پاورپوینت:
چهار عامل مهم در آمیخته خرید:
-
- اولویت: ضرورت بسیار بالایی دارد.
-
- اهمیت: الزاماً ضرورت بالایی ندارد یا در یک مقطع زمانی اولویتی برای آن قایل نبودهایم.
-
- مصلحت: مثل خرید از یک منبع خاص
- منفعت: به دست آوردن هدف نهایی یا نفع سازمان
قوانین ارسال دیدگاه در سایت