مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پرسشنامة راهبردهای شناختی تنظیم هیجان گارنفسکی و همکاران

دسته بندی :پرسشنامه مدیریت 24

پرسشنامة راهبردهای شناختی تنظیم هیجان گارنفسکی و همکاران

دسته بندی پرسشنامه
فرمت فایل doc
حجم فایل 29 کیلو بایت
تعداد صفحات 5
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه راهبردهای شناختی تنطیم هیجان

پرسشنامه راهبردهای شناختی تنطیم هیجان توسط گرنفسکی و همکاران (2001) ساخته شده است که 36 آیتم دارد. پاسخگویی به هر یك از آیتم های آن به صورت مقیاس لیكرت پنج درجه ای (1= تقریبا هرگز، تا 5= همیشه) می باشد. این پرسش­نامه دارای 2 راهبرد مثبت و منفی تنظیم شناختی هیجان و 9 زیر مقیاس است، که در راهبردهای شناختی منفی تنظیم….

1- مقصر دانستن خود self-blame

2- پذیرش acceptance

3- تمرکز روی فکر-نشخوار focus on thought/rumination

4- باز تمرکزی مثبت positive refocusing

5- تمرکز مجدد روی طرحریزی refocus on planning

6- باز ارزیابی مثبت positive reappraisal

7- رسیدن به یک دورنما putting into perspective

8- فاجعه آمیز دانستن catastrophizing

9- مقصر دانستن دیگران blaming others

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

36

تعداد مولفه:

مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوهAPA)

نوع فایل:

WORDو قابل ویرایش

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: