پرسشنامه استاندارد خودکارآمدی تحصیلی (cases) جینکز و مورگان با روایی و پایایی
پرسشنامه استاندارد خودکارآمدی تحصیلی (cases) جینکز و مورگان با روایی و پایایی
پرسشنامه خودشی انگاری فردریکسون، رابرت، نل، کوئین و توئینگ، ۱۹۹۸ با تفسیر، روایی و پایایی، بررسی مولفه ها و خرده مقیاس ها، ۳۰ سوالی در قالب فایل ورد و با فرمت docx
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۲ |
حجم | ۱۳ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
توضیحات کامل
پرسشنامه استاندارد خودکارآمدی تحصیلی (cases) جینکز و مورگان با تفسیر، روایی و پایایی، بررسی مولفه ها و خرده مقیاس ها، ۳۰ سوالی در قالب فایل ورد و با فرمت docx
تفسیر پرسشنامه خودکارآمدی تحصیلی :
پرسشنامه خودکارآمدی تحصیلی بر نظریه شناختی-اجتماعی بندورا مبتنی است که جری جینگ و بی مورگان آن را تهیه کرده اند. این پرسشنامه ۳۰ گویه دارد. ضریب پایایی این پرسشنامه در مطالعه ظهره وند (۱۳۸۹)برابر با ۶۵/۰ گزارش شده است.
۳-۴-روایی پرسشنامه خودکارآمدی تحصیلی مورگان و جینکز
روایی اصطلاحی است که به هدفی که آزمون برای تحقق بخشیدن به آن درست شده است اشاره می کند . به سخن دیگر ، آزمونی دارای روایی است که برای اندازه گیری آنچه مورد نظر است مناسب باشد . (سیف ، ۱۳۷۶ ، ص ۳۹۷)
در این تحقیق جهت روا سازی پرسشنامه نهایی ، پرسشنامه مورد نظر به تعدادی از اساتید دانشگاه و متخصصین آموزش و پرورش ارائه می شود تا گویه هایی که درک آنها یکسان نبوده و دارای ابهام می باشد مشخص کنند و همچنین در خصوص جامع و کامل بودن محتوای پرسشنامه و ارتباط دقیق آن با هدف آزمون اظهار نظر کنند ، سپس از نقطه نظرات آنها جهت اصلاح پرسشنامه استفاده لازم بعمل می آید.
۳-۵-پایایی پرسشنامه خودکارآمدی تحصیلی مورگان و جینکز
پایایی پرسشنامه خودکارآمدی تحصیلی : ضریب پایایی این پرسشنامه در مطالعه ظهره وند (۱۳۸۹) برابر با ۶۵/۰ گزارش شده است.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
قوانین ارسال دیدگاه در سایت