مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پرسشنامه عملکرد شغلی کارکنان صالحی با نمره گذاری، روایی و پایایی

پرسشنامه عملکرد شغلی کارکنان صالحی با نمره گذاری، روایی و پایایی

دانلود پرسشنامه عملکرد شغلی کارکنان صالحی با تفسیر و نمره گذاری، روایی و پایایی

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۳
حجم ۱۲ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

تفسیر و نمره گذاری پرسشنامه عملکرد شغلی

پرسشنامه عملکرد شغلی توسط صالحی(۱۳۸۲) طراحی شده است، شامل ۱۵ سوال با درجه بندی لیکرت از همیشه تا به ندرت می باشد. نمره گذاری گویه ها به گونه ای است که به گزینه به ندرت نمره ۱، گاهی، نمره ۲، اغلب، نمره ۳ و گزینه همیشه نمره ۴ تعلق می گیرد، بنابراین حداقل نمره آزمودنی ها در این پرسشنامه ۱۵ و حداکثر ۶۰ خواهد بود. نمره بالا در این پرسشنامه نشان دهنده عملکرد بالای شغلی افراد است.

 

 

 

 

 

روایی و پایایی پرسشنامه عملکرد شغلی کارکنان صالحی

۳-۶٫ روایی و پایایی آزمون 
۳-۶-۱٫ روائی: منظور از روایی آن است که آزمون در عمل تا چه اندازه صفاتی را که برای اندازه گیری آنها طرح ریزی شده است اندازه می گیرد یا بطور اخص به آن صفات مربوط می شود. روایی محتوایی نشان می دهد که نمونه هایی از مجموعه دانش ها, نگرش ها و مهارت هایی که انتظار می رود کارکنان بر آن تسلط داشته باشد، با چه دقتی در آزمون گنجانده شده است (جان بست, ترجمه پاشا شریفی و طالقانی، ۱۳۸۶، ص ۲۶۲) . روایی محنوایی و سازه ای هر دو  پرسش نامه به تأیید متخصصین موضوعی رسید. 

۳-۶-۲٫ پایائی: پایایی یک وسیله اندازه گیری، به دقت آن اشاره می کند. یک آزمون در صورتی دارای پایایی است که اگر آن را در یک فاصله زمانی کوتاه چندین بار به گروه واحدی از افراد بدهیم نتایج حاصل نزدیک به هم باشند (سیف،۱۳۸۷،ص ۴۰۹). پایایی پرسشنامه عملکرد شغلی توسطه صالحی(۱۳۸۲) با استفاده از روش دو نیمه کردن برابر با ۷۸/۰ برآورد شده است. در این پژوهش نیز پایایی پرسشامه عملکرد شغلی توسط ضریب آلفای کرونباخ برابر با ۸۷/۰ بدست آمد. هچنین جهت بررسی پایایی پرسشنامه طراحی شغل، بعد  از تنظیم پرسشنامه و تائید اساتید راهنما و مشاور، روی ۳۰ نفر از افراد جامعه آماری اجرا، و داده های حاصل با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ محاسبه گردید که این ضریب برای مولفه شرح شغل برابر با ۷۳/۰ و برای شرایط احراز شغل برابر با ۸۶/۰ برآورد گردید.
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: