پرسشنامه یادگیری خود جهت دهی (چنگ و همکاران ، ۲۰۱۰)
پرسشنامه یادگیری خود جهت دهی (چنگ و همکاران ، ۲۰۱۰)
پرسشنامه یادگیری خود جهت دهی (چنگ و همکاران ، ۲۰۱۰) در ۲ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۲ |
حجم | ۲۵ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
توضیحات کامل
پرسشنامه یادگیری خود جهت دهی (چنگ و همکاران ، ۲۰۱۰) در ۲ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)
تعداد گویه ها : 20
تعداد مولفه : 4 مولفه ( انگیزش یادگیری، طرح ریزی و اجرا، خود نظارتی و ارتباط بین فردی )
روایی و پایایی : دارد
نحوه نمره گذاری : دارد
منبع : دارد
نوع فایل : word و قابل ویرایش
تعداد صفحات : 2
توضیحات
این پرسشنامه را چنگ و همکاران (۲۰۱۰) ساخته اند و دارای ۲۰ پرسش است. این آزمون علاوه بر نمره کلی، ۴ مؤلفه یادگیری خودجهت دهی شامل انگیزش یادگیری، طرح ریزی و اجرا، خودنظارتی و ارتباط بین فردی را می سنجد. پاسخ دهی به پرسشنامه بر اساس طیف لیکرت از خیلی موافقم تا خیلی مخالفم است. نمره که از این پرسشنامه به دست می آید بین ۲۰ تا ۱۰۰ است. نمره بالا در این پرسشنامه نشان دهنده سطح بالای یادگیری خودجهت دهی است. در پژوهش شن، چن و هو (۲۰۱۴) آلفای کرونباخ برای کل مقیاس ۹۱/۰ و برای چهار خرده مقیاس به ترتیب ۸۱/۰، ۸۲/۰، ۷۵/۰ و ۷۵/۰ محاسبه شد.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
قوانین ارسال دیدگاه در سایت