پروتکل درمانی آموزش مادران براساس نظریه دلبستگی
پروتکل درمانی آموزش مادران براساس نظریه دلبستگی
دانلود و خرید پروتکل درمانی (پکیج آموزشی) برنامه آموزشی و کاربردی مادران براساس نظریه دلبستگی برای کاهش اضطراب کودکان
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۳۹ |
حجم | ۴۴ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
توضیحات کامل
دانلود و خرید پروتکل درمانی (پکیج آموزشی) برنامه آموزشی مادران براساس نظریه دلبستگی برای کاهش اضطراب کودکان همراه با برنامه کاربردی، فعالیت های کارگاهی
پروتکل درمانی آموزش مادران براساس نظریه دلبستگی برای کاهش اضطراب کودکان:
پیوست شماره ۱ : جلسات پروتکل درمانی آموزش مادران بر مبنای نظریه دلبستگی و تشریح کامل انها
پیوست شماره ۲ : برنامه کاربردی آموزش مادران ( مبتنی بر نظریه دلبستگی )
پیوست شماره ۳ : فعالیت های کارگاهی
همراه با هدایای زیر:
آزمون اضطراب زانک (S.A.S)
دیاگرام ابعاد رابطه باز و بسته
منابع برنامه آموزشی مادران
نمونه مورد بررسی شامل ۲۴ دانش آموز دختر دبستانی منطقه ۲ تهران می باشد که به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند و در دو گروه ۱۲ نفر آزمایش و گواه قرار گرفته اند و به آزمون اضطراب زانک در دو مرحله پاسخ داده اند و مادران در گروه آزمایش با برنامه آموزش بر مبنای نظریه دلبستگی آموزش دیدند. بین آموزش مادران بر مبنای نظریه دلبستگی و کاهش اضطراب کودکان رابطه معنادار وجود دارد .
چگونگی و زمان اجرای پیش آزمون و پس آزمون
پس از انتخاب اعضای گروه های آزمایش و کنترل دو هفته پیش از اجرای برنامه آموزش مادران پیش آزمون ( اضطراب زانک ) از دو گروه آزمایش و کنترل گرفته شد و پس آزمون نیز دو هفته پس از اتمام کامل آموزش مادران از دو گروه گرفته شد .
توضیح مختصر جلسات آموزش مادران
جلسه اول : ………………..
جلسه دوم : آموزش ایجاد روابط باز و همیارانه
روابط باز همیارانه ، که در آن هیجانات به طور مستقیم تبادل گردد باعث می شود در کودک نسبت به والد اطمینان حاصل شود .
جلسه سوم : …………………….
جلسه چهارم : افزایش خود آگاهی مادران و شناخت ویژگی های مورد نیاز برای پرورش کودک با دلبستگی ایمن
آموزش جهت افزایش خود آگاهی مادران و آشنایی با صفات مورد نیاز مادر تا بتواند کودک به مدیریت عواطف و توانایی کنترل هیجانات خودشان دست یابند .
جلسه پنجم : ……………..
جلسه ششم :آموزش تعادل در ارتباطات و کنترل ارتباطات با توجه به هدف جلسه پنجم
آموزش و آگاهی از زمان شروع و نحوه ارتباطات بین مادر و فرزند و شناخت از ایجاد الگوهای فعال درونی در کودک برای ایجاد ارتباط دیگران
شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
قوانین ارسال دیدگاه در سایت