پروپوزال رابطه شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در سایت های کالاهای مصرفی
پروپوزال رابطه شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در سایت های کالاهای مصرفی
هدف از این پروپوزال بررسی ارتباط بین شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در وب سایت های تجارت الکترونیک B2C لوازم و تجهیزات پزشکی می باشد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۴۹ |
حجم | ۲۲۶ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
در این تحقیق برای بررسی ارتباط بین شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در وب سایت های تجارت الکترونیکB2C لوازم و تجهیزات پزشکی در استان مرکزی از آزمون همبستگی پیرسون استفاده شده است.
این پژوهش از نظر هدف، پژوهشی کاربردی محسوب میشود. پژوهش کاربردی ، به پژوهشهایی گفته میشود که در مورد مسائل روزمره زندگی فردی و جمعی، شغلی واجتماعی انجام میگیرد. هدف این پژوهشها، آزمون مفاهیم نظری در موقعیتها و مسائل واقعی جهت بهبود فرآیند یا محصول است (دلاور، ۱۳۸۴، ۴۹). همچنین با توجه به اینکه محقق تلاش دارد تا در پژوهش خود به بررسی رابطه بین متغیرها بپردازد، تحقیق حاضر از نظر ماهیت و روش در دستۀ تحقیقات همبستگی قرار می گیرد.
فهرست مطالب
چکیده: 1
فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱ مقدمه 3
۱-۲ بیان مساله 4
۱-۳ سوابق تحقیق 6
۱-۴ اهمیت و ضرورت تحقیق 7
۱-۵ چارچوب نظری 8
۱-۶ فرضیات 10
۱-۷ اهداف تحقیق 11
۱-۸ شرح اصطلاحات و واژگان به کار رفته در تحقیق 11
روش اجرای تحقیق
۳-۱ مقدمه 57
۳-۲ روش تحقیق 58
۳-۳ روش های گردآوری اطلاعات 59
۳-۴ ابزار گردآوری اطلاعات 59
۳-۵ بررسی روایی و پایایی پرسشنامه 60
۳-۶ جامعه آماری 63
۳-۷ تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری 63
۳-۸ روش تجزیه و تحلیل داده ها 64
۳-۸-۱ همبستگی 65
۳-۸-۱-۱ آزمون همبستگی پیرسون 65
۳-۸-۱-۲ آزمون همبستگی اسپیرمن 66
منابع و ماخذ
فهرست منابع فارسی
فهرست منابع غیر فارسی
چکیده لاتین
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
قوانین ارسال دیدگاه در سایت