پروپوزال رابطه هوش اخلاقی و مهارت های اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های سنندج
پروپوزال رابطه هوش اخلاقی و مهارت های اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های سنندج
هدف از این پروپوزال بررسی رابطه هوش اخلاقی و مهارت های اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های سنندج می باشد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۴۵ |
حجم | ۰ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | روانشناسی،علوم تربیتی واجتماعی |
توضیحات کامل
این تحقیق با عنوان بررسی رابطه هوش اخلاقی و مهارت های اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های سنندج از لحاظ هدف کاربردی و بنابراین از نوع تحقیقات توصیفی – همبستگی است.
جامعه و نمونه آماری تحقیق
جامعه آماری پژوهش را کلیه دانش آموزان پایه اول، دوم و سوم دبیرستان های سنندجکه در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ مشغول به تحصیل بوده تشکیل داده است تعداد آن شامل ۹۰۰ نفر بوده است. حجم نمونه با استفاده از جدول مورگان ۲۶۹ نفر برآورد و به شیوه نمونه گیری صورت تصادفی طبقه ای، به این صورت که ابتدا از بین دبیرستان های عشایری ۵ دبیرستان به صورت تصادفی انتخاب، سپس در هر دبیرستان به تصادف از هر پایه یک کلاس انتخاب گردید و بین انها پرسشنامه توزیع شده است.
فهرست مطالب
چکیده ۱
مقدمه ۲
بیان مسئله ۸
اهمیت و ضرورت ۱۲
اهداف تحقیق ۱۷
هدف اصلی ۱۷
اهداف فرعی ۱۷
فرضیه های تحقیق ۱۷
فرضیه اصلی پژوهش ۱۷
فرضیه های فرعی ۱۷
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای پژوهش ۱۷
روش تحقیق
جامعه و نمونه آماری تحقیق
اطلاعات دموگرافیک
ابزارهای گردآوری داده ها
۱- پرسشنامه هوش اخلاقی
۲- مقیاس مهارتهای اجتماعی ماتسون
۳- پرسشنامه عملکرد تحصیلی
روش تجزیه و تحلیل داده ها
ملاحظات اخلاقی
منابع و مأخذ:
منابع فارسی
منابع انگلیسی
قوانین ارسال دیدگاه در سایت