مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پیشینه تحقیق و مبانی نظری رفتار مصرف کننده ۲۶ صفحه

پیشینه تحقیق و مبانی نظری رفتار مصرف کننده ۲۶ صفحه

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۲۶
حجم ۲۲۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده قابل ویرایش با فرمت ورد doc بصورت جامع و کامل می باشد. در بخش اول (چارچوب) ادبیات نظری رفتار مصرف کننده تشریح می شود و در بخش دوم پیشینه نظری تحقیق رفتار مصرف کننده در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد. 

 

 

 

رفتار مصرف کننده موضوعی جدید در حوزه بازاریابی است .به طوری که اولین کتاب های منتشر شده در این زمینه به قبل از سال۱۹۶۸ نمی رسد . اغلب دانشگاه ها تا قبل از سال ۱۹۷۰ تلاشی در این زمینه انجام ندادند ، اما این موضوع در سالهای اخیر رشد چشمگیری داشته، به گونه ای که گروه ویژه ای از محققان درباره رفتار مصرف کننده در سال ۱۹۷۰ تشکیل شد و در سال ۱۹۹۰ این گروه ۱۵۰۰عضو از ۳۰ کشور جهان داشت .

 

 

 

این نگرش عبارت است از ساماندهی بلندمدت فرآیندهای انگیزشی، احساسی، ادراکی، و شناختی با توجه به برخی جنبه های محیطی که فرد در آن قرار گرفته است. بر همین اساس، نگرش یک فرد بیانگر شیوه تفکر، احساس و واکنش هایی است که نسبت به محیط اطراف خود(مثلاً نسبت به خودروی مورد علاقه اش) دارد. درمورد تعریف نگرش، موارد گوناگونی مطرح شده است. در هریک از این تعریف ها به نوعی به ارتباط نزدیک آن با رفتار افراد و در کتاب های مدیریتی به ارتباط تنگاتنگ با رفتار مصرف کننده اشاره می شود.به طور مثال، هاثورن این نگرش را میزان شدت احساساتی که فرد درمورد یک محرک دارد، تعریف می کند. دیگر تعاریف نیز از دسته بندی اشیا در طیف های ارزیابی بحث کرده اند.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رفتار مصرف کننده

چکیده    1
۱-۶- تعریف مفاهیم و متغیرها    2
۱-۷- قلمرو تحقیق    3
فصل دوّم    3
مروری بر تحقیقات    3
انجام شده    3
۲-۱۳- بررسی رفتار مصرف کننده    4
۲-۱۳-۱- تعریف رفتار مصرف کننده    6
۲-۱۳-۲- مفاهیم کلیدی رفتار مصرف کننده    6
۲-۱۳-۳- مدل نیکوزیا    8
۲-۱۳-۴- مدل هوارد – شث    8
۲-۱۳-۵- مدل کاتلر برای رفتار خرید مشتری    10
۲-۱۴- فرآیند تصمیم گیری مشتری در خرید    11
۲-۱۵- چهارچوب نظری    12
تصویر ۱-۲- قالب و چارچوب تجارت الکترونیک    13
۲-۱۶- پیشینه تحقیق    14
۲-۱۶-۱- پیشینه تحقیقات انجام شده در داخل کشور    14
۲-۱۶-۲- پیشینه تحقیقات انجام شده در خارج از کشور    16

 

 

منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: