مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پیشینه و مبانی نظری ارزیابی و مدیریت بحران

دسته بندی :حقوق مدیریت 37

پیشینه و مبانی نظری ارزیابی و مدیریت بحران

فرمت فایل: ورد(word) _ قابل ویرایش و بخشی از متن تحقیق – ,  
( — قابل ویرایش ) 
 
تعداد صفحه : 74مبانی نظری ارزیابی ومدیریت بحران فصل دوم : مفاهيم،مباني نظري وروش ها 2-1- تعاريف و مفاهيم8 2-1-1- ارزيابي8 2-1-2- برنامه ريزي8 2-1-3- بحران8 2-1-4- انواع بحران9 2-1-5- انواع بحران به لحاظ منشأ و خاستگاه حادثه9 2-1- 6- سطوح بحران10 2-1- 7- مديريت بحران10 2-1- 8- تعريف بحران و مديريت بحران 2-1-9- اهداف مديريت بحران14 2-1-10- مراحل مديريت بحران14 2-1-11- ويژگي‌هاي مديريت بحران15…

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: