مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و احتمال وقوع آشفتگی مالی

دسته بندی :حسابداری مدیریت 39

پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و احتمال وقوع آشفتگی مالی

دسته بندی حسابداری
فرمت فایل docx
حجم فایل 295 کیلو بایت
تعداد صفحات 60
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- مقدمه ……………………………………………………………………………………..19

2-2- تعریف سرمایه فکری ………………………………………………………………………19

2-3- سیر تاریخی توسعه مفهوم و کاربرد سرمایه فکری ………………………………………………………………………22

2-4- دلایل اندازه گیری سرمایه فکری …………………………………………………………………………………25

2-5- اجزای سرمایه فکری ……………………………………………………………………………..26

2-5-1- سرمایه انسانی …………………………………………………………………………………..27

2-5-2- سرمایه ساختاری ………………………………………………………………………28

2-5-3- سرمایه مشتری (سرمایه بازار ) ………………………………………………………………………………….28

2-5-4- سرمایه نوآوری ………………………………………………………………………………29

2-6- روش های اندازه گیری سرمایه فکری ………………………………………………………………………………………29

2-6-1- کیوی توبین ……………………………………………………………………………………29

2-6-2- حسابداری منابع انسانی ……………………………………………………………………….30

2-6-3- ترازنامه نامرئی ……………………………………………………………………………………30

2-6-4- کارت ارزیابی متوازن ………………………………………………………………………………..31

2-6-5- سرمایه فکری مستقیم ……………………………………………………………………………32

2-6-6- جهت یابی اسکاندیا ……………………………………………………………………………….32

2-6-7- حسابداری و هزینه یابی منابع انسانی ……………………………………………………………………………………33

2-6-8- کارگزار تکنولوژی ……………………………………………………………………………….33

2-6-9- کنترل دارایی نامشهود ………………………………………………………………………………………34

2-6-10- ارزش افزوده اقتصادی ……………………………………………………………………………………..34

2-6-11- ارزش بازار به دفتر ………………………………………………………………………………35

2-6-12- ارزش نامشهود محاسبه شده ……………………………………………………………………………………………..36

2-6-13- جستجوگر ارزش ……………………………………………………………………………….37

2-6-14- نتایج امتیازی زنجیره ارزش ……………………………………………………………………………………………….37

2-7- فرمول های محاسباتی و روش های کمی جهت محاسبه ارزش سرمایه های فکری ………………………..38

2-8- طبقه بندی روش های اندازه گیری سرمایه فکری ……………………………………………………………………….39

2-8-1- طبقه اول : روش های سرمایه فکری مستقیم ………………………………………………………………………….39

2-8-2- طبقه دوم : روش های سرمایه گذاری بازار ……………………………………………………………………………40

2-8-3- طبقه سوم : روش های بازگشت روی دارایی ها …………………………………………………………………….40

2-8-4- طبقه چهارم : روش های کارت امتیازی ………………………………………………………………………………..40

2-9- زنجیره ارزش ……………………………………………………………………………………………40

2-9-1- فعالیت های اصلی زنجیره ارزش ………………………………………………………………………………………….41

2-9-2- فعالیت های پشتیبانی زنجیره ارزش …………………………………………………………………………………….42

2-10- مدیریت دانش ……………………………………………………………………………………….44

2-11- زمینه های پدیداری مدیریت دانش …………………………………………………………………………………………45

2-12- انواع دانش ………………………………………………………………………………………………….45

2-13- مفهوم مدیریت دانش …………………………………………………………………………………..46

2-14- مدیریت موفق سرمایه فکری ………………………………………………………………………………………………….47

2-15- الگوی ارزش افزوده اقتصادی ………………………………………………………………………………………………..48

2-16- آشفتگی مالی ………………………………………………………………………………………..49

2-17- علل مشکلات مالی …………………………………………………………………………………..51

2-18- میزان ناکامی ها و شکست های تجاری …………………………………………………………………………………..52

2-19- هزینه آشفتگی مالی ……………………………………………………………………………….53

2-20- آشفتگی مالی و منابع نقدی نگهداری شده ……………………………………………………………………………….54

2-21- مدل آلتمن برای پیش بینی آشفتگی مالی …………………………………………………………………………………55

2-22- پیشینه تحقیق ………………………………………………………………………………59

2-22-1- سرمایه فکری ……………………………………………………………………………59

2-22-1-1- پیشینه تحقیق خارجی ………………………………………………………………………..59

2-22-1-2- پیشینه تحقیق داخلی …………………………………………………………………….63

2-22-2- آشفتگی مالی………………… …………………………………………………66

2-22-2-1- پیشینه تحقیق خارجی ………………………………………………………………………….66

2-22-2-2- پیشینه تحقیق داخلی ……………………………………………………………….68

2-23- مقایسه تحقیق با تحقیقات داخلی و خارجی صورت گرفته …………………………………………….72

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: