مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پیشینه و مبانی نظری صميميت زناشويي و مولفه های آن

دسته بندی :حقوق مدیریت 28

پیشینه و مبانی نظری صميميت زناشويي و مولفه های آن

فرمت فایل: ورد(word) _ قابل ویرایش و بخشی از متن تحقیق – ,  
( — قابل ویرایش ) 
 
تعداد صفحه : 104صميميت زناشويي 2-2-1 صميميت چيست؟ صميميت تصور مي شود که نيازي اساسي براي انسان است. آن صرفاً چيزي نيست که شخص احتياج داشته و آرزو کند، يا بخواهد که داشته باشد. آن يک نياز واقعي است که ريشه هاي دروني داشت و از نياز اساسي براي دلبستگي نشأت مي گيرد. اختلال جدي در پيوند دلبستگي مادر- کودک يا شکست دلبستگي در کودکي، به هر دليلي که باشد، داراي عواقب…

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: