مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پیشینه و مبانی نظری محافظه کاری

دسته بندی :حقوق مدیریت 13

پیشینه و مبانی نظری محافظه کاری

فرمت فایل: ورد(word) _ قابل ویرایش و بخشی از متن تحقیق – ,  
( — قابل ویرایش ) 
 
تعداد صفحه : 49مقدمه بخش اول: مبانی نظری تحقیق 2-2-1- مروری بر ادبیات مربوط به محافظه کاری 2-2-1-1- تعریف محافظه کاری 2-2-1-2- اریب رفتاری محافظه کاری 2-2-1-3- طبقه بندی محافظه کاری در سه مقوله 2-2-1-4- تفاسیر محافظه کاری 2-2-1-4-1- تفسیر قراردادی 2-2-1-4-2- تفسیر دعاوی قضایی 2-2-1-4-3- تفسیر مالیاتی 2-2-1-4-4- تفسیر قانونگذاری 2-2-1-5- انتقاد از محافظه کاری 2-2-1-5-1- نا اعتمادی 2-2-1-5-2- پنهان کاری…

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: