مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پیشینه و مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری

دسته بندی :حقوق مدیریت 11

پیشینه و مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری

فرمت فایل: ورد(word) _ قابل ویرایش و بخشی از متن تحقیق – ,  
( — قابل ویرایش ) 
 
تعداد صفحه : 1522-1- مقدمه 11 2-2- مدیریت زنجیره تامین 12 2-3- تاريخچه مديريت زنجيره تامين 12 2-4- تعریف مديريت زنجيره تامين 13 2-5- زنجيرة ارزش، عرضه و تقاضا 14 2-6- نياز به مديريت زنجيره تامين 15 2-7- معيارهاي عملكرد 18 2-8- رقابت جديد 19 2-9- همكاري و اشتراك مساعي 20 2-10-  طرح كلي يك زنجيره تامين 21 2-11- فرايندهاي عمده مديريت زنجيره تامين 21 2-12- فازهاي اصلي مديريت زنجيره…

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: