مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خرید آنلاین و اینترنتی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خرید آنلاین و اینترنتی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق خرید آنلاین و اینترنتی که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۷۰
حجم ۳۰۴ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خرید آنلاین و اینترنتی عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد.

 

 

در حال حاضر، دلایل بسیاری برای استفاده از خرید آنلاین توسط مصرف کنندگان وجود دارد. یکی از دلایلی که موجب می شود تا مصرف-کنندگان خرید آنلاین را بر سایر کانال های توزیع ترجیح دهند قیمت پایین تر کالاها و خدمات در اینترنت است. آنها باور دارند که اگر از اینترنت خرید کنند نسبت به روش سنتی خرید، مبلغ کمتری را برای کالا و خدمات مورد در نیاز خود خواهند پرداخت (کوچ، ۲۰۰۳ به نقل از جاتوراویث، ۲۰۰۷). تحقیق انجام شده توسط هریس و آباته  (2000) عنوان می دارد که قیمت  بیشتر کالاها و خدمات فروخته شده در اینترنت حتی با احتساب قیمت حمل، نسبت به روش سنتی ارزان تر هستند. درکل، قیمت ۹۳ رقم محصول، ۱۳% پایین تر از قیمت آن در مغازه ها و فروشگاه ها بود. اگرچه، قیمت پایین تر به اطلاعات رفتار جستجوی مصرف کننده بستگی شدید داشت. اگر مصرف کننده زمان بیشتری را صرف جستجو می کرد، احتمال بیشتری وجود داشت تا بتواند کالا یا خدمت مورد نظر خود را با قیمت پایین تر و یا کیفیت بهتر پیدا کند. قیمت های موجود در اینترنت عموماً به دلیل ویژگی های متفاوت خرده فروشی های اینترنتی نسبت به روش سنتی فروش، مانند هزینه های بالای انبارداری، ارزان تر هستند (جاتوراویث، ۲۰۰۷). 

 

 

 

 

البته تحقیق انجام شده توسط بیلی  (1998) خلاف این امر را اثبات می کند. او دریافت که قیمت کالاهای آنلاین بالاتر از قیمت همان کالاها در فروشگاه های سنتی است. علت این نتیجه نیز می توان به دلیل بالغ نبودن بازار اینترنت و محدویت رقابت باشد. علاوه بر این، تنوع کالاها می تواند بر روی قیمت اینترنتی آنها موثر باشد. برای برخی کالاها، قیمت اینترنتی بالاتر از قیمت آنها در فروشگاه های سنتی خواهد بود. در بعضی موارد نیز لیست قیمت ها در اینترنت پایین تر هستند، اما با احتساب هزینه حمل و مالیات، قیمت نهایی بالاتر خواهد بود. اگرچه، بیشتر محققین نسبت به پایین تر بودن قیمت ها در اینترنت نسبت به روش سنتی فروش، دارای اتفاق آراء هستند(جاتوراویث، ۲۰۰۷).تحقیقات پیشین نشان می دهند که سهولت و صرفه جویی در زمان، از دیگر ویژگی های جذاب خرید آنلاین در مقایسه با  خرید به روش سنتی هستند (جاتوراویث، ۲۰۰۷). 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خرید آنلاین و اینترنتی

۱-۱۱ شرح واژه ها و اصطلاحات تحقیق:    1
رفتار مصرف کننده آنلاین    2
۲-۱- ۵-۵-۱ فرایند پذیرفته شدن فناوری    9
۲-۱-۵- ۵-۲  دو دیدگاه کلی در فرایند پذیرش خرید اینترنتی    11
۲-۱- ۵-۶ خرید آنلاین    11
الف) مزایای خرید آنلاین    12
ب)  معایب خرید آنلاین    14
ج) خرید گروهی آنلاین    17
۲-۱-۶  عوامل موثر بر رفتار خرید اینترنتی    18

پیشینه تحقیق
 تحقیقات انجام شده خارجی
تحقیقات انجام شده داخلی

منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: